Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:16:18 GMT

قم| ۶۰ برنامه تفسیری ماه رمضان از صدا و سیما پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۴۳۳

قم| ۶۰ برنامه تفسیری ماه رمضان از صدا و سیما پخش می‌شود

معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر با بیان اینکه ۶۰ برنامه تلویزیونی تفسیری با موضوعات مختلف ضبط شده و از صدا و سیما پخش می‌شود گفت: ۶۰ نفر از استادان تفسیر حوزه در ماه مبارک رمضان برای ششمین سال متوالی به سراسر کشور اعزام می‌شوند. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در مراسم اعزام مفسرین در ماه مبارک رمضان و رونمایی از تفسیر 12 جلدی کوثر که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: در اعزام ماه رمضان هم کمیسیونی در مجمع عالی تفسیر و در سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار شد و به همین دلیل حضور اساتید از این طریق سامان پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با رایزنی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار است تعدادی از استادان تفسیر به دیگر کشورها نیز اعزام شوند، گفت: سال‌ اول تعداد 30 نفر اعزام شدند ولی با توجه به درخواست‌های متعدد از استان‌های مختلف در سال گذشته تعداد استادان اعزامی به بیش از صد نفر رسید.

معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر تصریح کرد: سال جاری 62 نفر به شهرهای اول و دوم هر استان اعزام می‌شوند، پنج استاد نیز به خارج از کشور مانند قزاقستان، اتیوپی، عراق، سوریه و لبنان اعزام خواهند شد و در حرم مطهر حضرت زینب و ائمه(ع) در دو کشور عراق و سوریه جلسات خود را برپا می‌کنند.

280 مبلغ دینی نیمه شعبان به نقاط مختلف استان کرمانشاه اعزام شدنداعزام 350 مبلغ به نقاط مختلف استان ایلام جهت تبلیغنمایشگاه قرآن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌شود

بنیادی با بیان اینکه جلسات تفسیر قرآن رونق یافته و برکت خوبی پیدا کرده است، ادامه داد: طرح اعزام استادان تفسیر از شش سال قبل آغاز شده است و در راستای اعزام استادان تفسیر دو جلسه با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و هم‌چنین با دفتر تبلیغات اسلامی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه 60 برنامه تلویزیونی تفسیری با موضوعات مختلف ضبط شده است و از صدا و سیما پخش می‌شود، تصریح کرد: در بخش اعزام ماه رمضان کمیسیونی در مجمع عالی تفسیر و کمیسیونی در اوقاف وجود دارد که با توافق طرفین استادان اعزام می‌شوند که توافق چند سال اخیر بین 60 تا 70 نفر بوده است.

معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر خاطرنشان کرد: اعزام‌های مجمع عالی تفسیر تخصصی است، استادانی که تمایل به اعزام دارند باید دو تا سه بحث تفسیری خود را به مجمع عالی تفسیر تحویل بدهند تا مورد بررسی قرار بگیرد و در نوبت اعزام قرار بگیرند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این برنامه از شبکه سه سیما پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته