Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:39:24 GMT

نگهداری از تصاویر یادگاری چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۵۰۹

نگهداری از تصاویر یادگاری چقدر هزینه دارد؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع آلبوم در بازار به شرح زیر است:                    انتهای پیام/    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار کالای خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید با خودتان فکر کنید که خرید موتور گیرلس تنها کاری است که باید برای استفاده از آن انجام دهید؛ اما باید گفت که پس‌از خرید نیز باید به نگهداری از این موتور توجه ویژه داشته باشید. این موتور فوق‌العاده کاربردی در هر جایی قابل‌استفاده است؛ اما درصورتی‌که به‌شکل درستی از آن نگهداری نکنید، امکان آسیب رسیدن به آن وجود خواهد داشت.

پیشنهادی که برای شما داریم این است که حتماً قبل‌از خرید موتورهای گیرلس، نکاتی که برای نگهداری از آن‌ها وجود دارد را مطالعه کنید. در این صورت دقیق‌تر نسبت به خرید آن اقدام خواهید کرد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب آموزشی به‌طورکامل و اساسی این نکات را باهم بررسی کنیم.

سرویس موتور گیربکسی راحت‌تر است یا موتورهای گیرلس؟

سوالی که بسیاری از کاربران در رابطه با موتور گیربکسی و موتور گیرلس ماتو درایو پرسیده‌اند این است که سرویس کدام یک از این موتورها راحت‌تر است؟ باید گفت که سرویس موتورهای گیربکسی ساده اما زمان‌بر است. باید این موتورها را همیشه روغن‌کاری کرده و از چرخ‌دنده‌های آن مراقبت کنید.

چنین کاری برای موتورهای گیرلس نیازی نیست؛ اما درصورت خراب‌شدن آن‌ها باید متخصصان حرفه‌ای و کارکشته موتور را تعمیر کنند. به همین دلیل است که باید در نگهداری از این موتور کوشا باشید.

نگهداری از موتور گیرلس و نکات آن

نکته‌ای بسیار مهم که باید قبل‌از خرید موتور گیرلس ماتو درایو بررسی کنید، نحوه نگهداری از این موتور است. شاید با خودتان فکر کنید که نگهداری از این موتور کار سختی است؛ اما به این شکل نیست. تنها با درنظرگرفتن چندین نکته مهم، این موتور سال‌های سال به بهترین شکل برای شما کار خواهد کرد. مهم‌ترین این نکات عبارت‌اند از:

خرید توان مناسب موتور

موضوعی بسیار مهم که در نگهداری از موتور گیرلس ماتو درایو بیشترین اهمیت را دارد، خرید توانی مناسب از این موتور است. در صورتی‌که مدل‌های مختلف این موتور را بررسی کرده باشید، متوجه شده‌اید که توان هرکدام متفاوت است.

این توان براساس کیلووات یا همان KW اندازه‌گیری شده و به معیارهای مختلفی بستگی دارد. اگر توان موتور شما از انتظاراتی که دارید کمتر باشد، به موتور فشار آمده و هزینه‌های تعمیر آن بسیار گزاف خواهد بود.

نگهداری به دور از آلودگی‌ها و شرایط سخت

نکته دیگری که شما را در خرید و استفاده از موتور گیرلس کمک می‌کند، نگهداری از این موتور در شرایط مناسب و به‌دوراز آلودگی است. با بررسی موتورهای گیرلس به این نتیجه رسیده‌اند که درصورت وجود گازهای صنعتی یا ذرات جامد در هوا، این موتور دچار مشکل می‌شود.

همچنین درصورتی‌که این موتور را در شرایطی مانند خوردگی نمک و اسیدها، مواد شیمیایی نگهداری کنید نیز مشکلات زیادی برای آن رخ خواهد داد. به همین دلیل بهتر است موتور را در شرایطی ایده‌آل و به‌دوراز هرکدام این موارد نصب کنید.

دمای مناسب محل نگهداری

اگر به‌دنبال این هستید که به بهترین شکل از موتور گیرلس ماتو درایو خود نگهداری کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این موتور باید در دمایی مناسب قرار بگیرد. اگر دما بیش از اندازه گرم یا سرد باشد، موتور به‌درستی عمل نخواهد کرد.

به‌طور معمول باید موتورخانه یا چاه آسانسور دمایی بین ۶۰ تا -۲۰ درجه سانتی‌گراد داشته باشد. برای بهینه کردن این دما می‌توانید از فن‌های تهویه هوا کمک بگیرید. این فن‌ها هوای محیط را برای موتور بهینه کرده و از آسیب دیدن عملکرد آن نیز جلوگیری می‌کنند.

مرطوب نبودن محل نصب موتور

مرطوب نبودن محل نگهداری و نصب موتور گیرلس ماتو درایو از دیگر نکاتی است که باید برای نگهداری از این موتور در نظر داشته باشید. این موتور فوق‌العاده کاربردی باید در محلی مناسب نگهداری شود تا آسیبی نبیند.

به‌طور مثال، رطوبت این محل باید بسیار کم باشد. درصورتی‌که رطوبت موتورخانه یا چاله آسانسور بیش از اندازه باشد، بخش‌های مختلف موتور آسیب می‌بیند. ساختار اصلی این موتور به‌شکل الکترومکانیکی بوده و درصورتی‌که رطوبت زیادی به آن وارد شود، دچار آسیب‌های بسیار تخریب‌کننده خواهد شد.

نصب سریع پس از خرید موتور

موضوعی که شاید بسیاری از افراد برای خرید و استفاده از موتور گیرلس به آن توجه نکنند این است که موتور را خریداری کرده و پس‌از چندین ماه آن را نصب می‌کنند. باید این نکته را بدانید که نباید بین خرید موتور و نصب آن بیش از ۱ سال فاصله باشد.

دلیلی مهم نیز برای این نکته وجود دارد. ازآنجایی‌که این موتور به‌شکل الکتریکی کار می‌کند، نباید خاک بخورد. همچنین پس‌از مدتی کارنکردن قطعات الکتریکی امکان آسیب به آن‌ها و عدم روشن‌شدن موتور نیز وجود خواهد داشت. پس بهتر است تنها زمانی موتور را خریداری کنید که قصد نصب آن را دارید.

بررسی موتور قبل از نصب

آخرین نکته‌ای که می‌خواهیم برای نصب موتور گیرلس و نگهداری از آن به شما ارائه دهیم، بررسی موتور قبل‌از نصب است. درصورتی‌که مدت‌زمان زیادی این موتور را خریداری کرده و آن را انبار کرده‌اید، باید قبل‌از نصب عملکرد موتور و ترمزهای آن را بررسی کنید.

این امکان وجود دارد که موتور به‌دلیل انبارشدن، به‌درستی عمل نکند. همچنین امکان اسکید شدن فک‌های ترمزی آن نیز وجود دارد. برای چک‌کردن این موتور بهتر است فلکه کششی موتور را با دستان خود چرخانده و به صدای بلبرینگ‌های آن توجه کنید. اگر فلکه به‌راحتی حرکت کرد و فک‌های ترمز اکسید نشده بود، می‌توانید با خیالی راحت این موتور را نصب کنید.

سفارش انواع موتور گیرلس از آریا تریدینگ

روش‌های مختلفی برای خرید و استفاده از موتور گیرلس وجود دارد. یکی از بهترین این روش‌ها سفارش این موتور به شرکت بازرگانی آریا است. بازرگانی آریا یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان قطعات آسانسور در ایران به‌حساب می‌آیند که نزدیک به ۱۳ سال در این زمینه فعالیت می‌کند. قیمت محصولات این شرکت به‌دلیل حذف واسطه‌ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

جمع‌بندی

به‌احتمال زیاد با موتور گیرلس آشنایی دارید. این موتورهای فوق‌العاده کاربردی از آن دست موتورها هستند که به‌شکلی فوق‌العاده ایمن و بهینه عمل کرده و نیازمند سرویس و نگهداری خاصی نیستند. بااین‌حال بهتر است زمان استفاده از این موتور به برخی از نکات توجه داشته باشید.

به‌طور مثال، باید موتور را پس‌از خریدن نصب‌کرده و این کار را قبل‌از یک سال انجام دهید تا موتور آسیب نبیند. مهم‌ترین نکاتی که برای نگهداری از این موتور وجود داشت را در این مطلب باهم بررسی کردیم. برای خرید این موتور نیز کافی‌است سفارش خود را در بازرگانی آریا ثبت کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6080922

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • عکس یادگاری مردم با شکارچی پهپاد آمریکایی
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی