Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@19:50:16 GMT

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگِ داغِ جام

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۵۲۸

در دومین روز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز سه بازی برگزار می‌شود که طی آن ابتدا سپیدرود میزبان فولاد است، سپس ذوب آهن در خانه از تراکتور سازی پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی امروز سپاهان در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود.

در نخستین بازی سپیدرود در حالی از فولاد پذیرایی می‌کند که برای بقا در لیگ برتر ناچار به پیروز شدن در این دیدار خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی‌ها که این روزها مثل اولین روزهای حضور قطبی خوب نتیجه نمی‌گیرند، ایستادن روی پله ششم لیگ را دنبال می‌کنند. آنها فعلاً با ۳۳ امتیاز این رده را در اختیار دارند و برای حفظ آن باید در این بازی خارج از خانه پیروز شوند.

تراکتورسازی که روزهای سخت و پر از التهابی را سپری می‌کند باید به مصاف یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای فوتبال ایران برود. ذوب آهن بهترین تیم ایرانی در آسیا، هفته هاست در ایران و آسیا شکست ناپذیر است و حالا آنها هدف زدن تیر خلاص به تراکتورسازی را در سر می‌پرورانند. شاگردان منصوریان جاه طلب تر از همیشه سعی می‌کنند با پیروزی در این بازی زمینه حضورشان در رده ششم جدول در پایان فصل را فراهم کنند.

در آخرین و حساس‌ترین بازی امروز سرخ پوشان تهران میزبان طلایی پوشان اصفهان می‌باشند. خیلی‌ها معتقدند این دیدار فینال گونه، خیلی از گره‌های بالای جدول را باز خواهد کرد. پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی تا حدود زیادی قهرمانی اش را مسجل خواهد کرد. حداقل اینکه سپاهان را کلاً از کورس قهرمانی خارج خواهد کرد.

سرخپوشان تهرانی که در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارند امیدوارند با برتری برابر سپاهان کام هوادارانشان را شیرین کنند و گام بزر گی برای قهرمانی در لیگ هجدهم بردارند. سپاهان هم خوب می‌داند که اگر در این بازی به پیروزی نرسد باید قید قهرمانی را بزند. خستگی بازیکنان پرسپولیس بهترین هدیه برای امیر قلعه نویی است که از این فرصت برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

سپاهان برای این دیدار محمد ایرانپوریان مدافع راست خود را در اختیار ندارد و پرسپولیس هم شجاع خلیل زاده مدافع میانی اش را برای این بازی ندارد.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

* سپیدرود - فولاد؛ ساعت ۱۷:۳۰
* ذوب آهن - تراکتورسازی؛ ساعت ۱۹
‌* پرسپولیس - سپاهان؛ ساعت ۲۰:۱۵

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است