Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 87 درصد جمعیت واجد شرایط این استان کارت های هوشمد ملی خود را دریافت کردند.

محمدعلی رفیع پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: افراد دارای 15 سال سن و بالاتر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
وی افزود: در چهارمحال و بختیاری هم اینک 726 هزار و 957 نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که از این تعداد تاکنون 632 هزار و 514 نفر برابر 87 درصد توانسته اند کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: اعتبار کارت های ملی قدیمی به پایان رسیده است و افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند ملی خود نشده اند هر چه سریع تر نسبت به نام نویسی از طریق سایت www.ncr.ir اقدام و یا به یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری 974 هزار و 763 نفر جمعیت دارد .
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارت هوشمند جمعيت چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال‌احمر، کمیته رصد هوشمند و پدافند غیرعامل جمعیت امروز با حضور نمایندگانی از تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل مستقل در مرکز عملیات اضطراری ساختمان صلح تشکیل شد.

مرتضی مرادی پور سرپرست ستاد پدافند غیر عامل در نشست این کمیته تاکید کرد: شناخت موضوعی و ایجاد ادبیات مشترک، مشارکت در تدوین سند مأموریتی و اهداف راهبردی، جلوگیری از موازی کاری و تداخل در امور تخصصی، استفاده از تجربیات مشابه و درس آموخته‌های گذشته، ایجاد حلقه ارتباطی و تمایلات بین سازمان و یکپارچگی و تغییر دانش، نگرش و رفتار در حوزه پدافند غیرعامل از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: با افتتاح این مرکز و با تجمیع همه اطلاعات و تجربه‌های مدیریتی به صورت داشبورد کاملاً تخصصی برای مواجهه با شرایط عادی و اضطراری، عملاً یک مرکز جامع و دائم در سطح کشور و برای رصد تمامی رخدادها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

مرادی پور تاکید کرد: رصد و پایش هوشمند و متمرکز اطلاعات مرتبط با مأموریت‌های داوطلبانه، بشردوستانه و امدادی و مخاطرات غیر مترقبه در هلال احمر ایران، سبب می‌شود که علاوه بر دسترسی به اطلاعات دقیق و درست از مبادی معتبر، هماهنگی‌های لازم با دیگر مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم ساز که در شرایط اضطراری و رخدادها نیازمند خدمات داوطلبانه و اضطراری، وارد عمل می‌شوند، به سرعت و سهولت انجام شود.

گفتنی است، مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود.

کد خبر 6084566

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه