Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: محل استقرار ۲۶ اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان را شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، رامهرمز، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و شوش هستند. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی خدادادی در حاشیه بازدید از کمپ‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 91 اردوگاه اسکان اضطراری از آغاز کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده نقاط مختلف استان خوزستان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عادی شدن شرایط اضطراری و حالت فوق‌العاده در استان خوزستان اشاره و بیان کرد: مردم به شهرها و روستاهای خوزستان بازگشتهاند که این امر موجب کاهش تعداد اردوگاه‌های اضطراری به 26 محل رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: محل استقرار 26 اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان را شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، رامهرمز، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و شوش هستند.

وی به اسکان 152 هزار و 140 نفر از 4 فروردین‌ماه تا پایان 5 اردیبهشت‌ماه در محل‌های اسکان اضطراری سیل‌زدگان اشاره و ادامه داد: در حال حاضر تعداد 4 هزار و 627 نفر در تعداد اردوگاه‌های موجود حضور دارند که با گذشت زمان تعداد آنها رو به کاهش است.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل در اهواز برگزار می‌شود+ تصویراهواز| دولت نسبت به پرداخت خسارت‌های سیل متعهد استاهواز|3.5 میلیارد تومان پشتیبانی مردمی استان مرکزی به خوزستان منتقل شد

خدادادی در تشریح تعداد اردوگاه‌های موجود در هر کدام از شهرستان‌ها گفت: در سطح شوش و دشت‌آزادگان هر کدام چهار اردوگاه، شهرستان‌های شادگان، حمیدیه و باوی به ترتیب هر کدام شش، سه و دو اردوگاه فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: سه اردوگاه اسکان اضطراری در اهواز، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون نیز مستقر و به خدمات‌رسانی به مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از اواسط امروز سامانه بارشی از سمت جنوب وارد استان خوزستان خواهد شد. به تدریج تا اواسط چهارشنبه به ویژه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بخش‌هایی از نیمه جنوبی، نیمه شرقی و ارتفاعات استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

وی افزود: همچنین احتمال خیزش گرد و خاک‌های موقتی و محلی در برخی مناطق به ویژه غرب و مرکز وجود دارد.

سبزه‌زاری ادامه داد: با توجه به ماهیت سامانه‌های همرفتی فصل بهار احتمال بارش‌های پراکنده در دیگر نقاط استان خوزستان دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس نیز امروز و فردا مواج و متلاطم و همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۳.۴ و ایذه با ۸.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۳.۴ و ۱۷.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • طبس میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • طبس؛ میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر
  • مریوان میزبان بیش از یک میلیون نفر مسافر در طرح نوروزی
  • پیش‌بینی وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • آمار بی‌سابقه ورود و اسکان مسافر در مریوان
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»