Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:19:54 GMT

برنامه جبران خسارت مناطق سیل‌زده خوزستان ارائه می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۹۵۶

برنامه جبران خسارت مناطق سیل‌زده خوزستان ارائه می‌شود

مقام مسئول وزارت راه از ارائه برنامه جبران خسارت مناطق سیل‌زده استان خوزستان طی هفته آینده خبر داد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر امینی اظهار کرد: بعضی از بخش های حوزه وزارت راه و شهرسازی که با پدیده سیل و سیلاب درگیر شده قابل بازسازی است و بخش های دیگری از آن نیاز به انجام عملیات عمرانی مجدد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به دستور رئیس جمهوری منبی بر اینکه وزارتخانه‌ها برنامه بازسازی را تدوین و مدیریت کنند هم اکنون برآوردها در حال تکمیل هستند.

وی با بیان این‌که بخش زیادی از خسارات سیل در خوزستان مربوط به واحدهای مسکن روستایی است، افزود: بنیاد مسکن در این زمینه ماموریت دارد تا نسبت به روستاهایی که به جابجایی نیاز دارند اقدام کند.

وی با اشاره به این‌که در سیل خوزستان جاده‌های اصلی و روستایی متعددی آسیب دیده اند که باید ترمیم شود، تصریح کرد:‌ این امر با ایجاد منابع و مدیریت اجرا که با هم افزایی داخلی دستگاه‌ها و همچنین کمک‌های دولت از سر جمع بودجه عمومی تامین می‌شود، محقق خواهد شد. ورود به موقع دستگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه برای مقابله با سیلاب باعث شد تا شهرهای خوزستان دچار آسیب جدی نشوند.

بازگشایی محورهای شریانی و ترانزیتی کشور تا 2 هفته آینده/ آماده‌باش راهداری برای روزهای بارانی و برفی پیش‌رو

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئیسی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بر اثر شرایط جوی حاکم در سطح استان تا این لحظه، ۱۲۳ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق این منطقه دچار خسارت و تخریب شده است.

وی ادامه داد: تخریب چهار دستگاه ترانسفورماتور و ایجاد سیم پارگی‌های مختلف در سطح شبکه از جمله دیگر خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان تاکنون است.

وی اظهار کرد: به دنبال این شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی شده که ۲۸۲ تیم عملیاتی این شرکت به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری منطقه در حال رفع خسارت و پایداری مجدد شبکه برق مناطق آسیب دیده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی، نبود راه دسترسی‌، کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت برای اصلاح شبکه برق مناطق آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6081123

دیگر خبرها

  • هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق