Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@23:37:46 GMT

امیرعبداللهیان: بحران عدم مشروعیت ⁧آل سعود جدی است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۹۵۸

امیرعبداللهیان: بحران عدم مشروعیت ⁧آل سعود جدی است

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به گردن زدن ۳۷ تبعه سعودی، بحران عدم مشروعیت ⁧ آل سعود را ⁩ بسیار جدی عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بحران عدم مشروعیت ⁧آل سعود جدی است. 

متن کامل به شرح ذیل است: 

رژیم ⁧ سعودی ⁩ با گردن زدن ۳۷ تبعه کشورش اثبات کرد که بحران عدم مشروعیت ⁧ آل سعود  بسیار جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بحران‌های داخلی، جنگ ⁧ یمن ⁩و بحران ⁧ بحرین ⁩ دامن گیر آل سعود خدمتگزار ⁧ صهیونیست‌ها شده است. ⁧ ترامپ و نتانیاهو، عربستان و ⁧ امارات ⁩را در مسیر سقوط قرار داده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آل سعود امیرعبداللهیان بحران مشروعیت دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»

فیلم کوتاه «آخرین سامورایی» در روزهای اول بهار فیلمبرداری خود را آغاز کرد و در تاریخ ۲۲ فروردین مصادف با عید سعید فطر به پایان خود رسید.
این فیلم در سبک پست مدرن و به صورت هجو و کمدی سیاه ساخته شده است.
قصه درباره نویسنده‌ ایست به نام عباس روشن که به دلیل انزوا ، تنهایی و زندگی روزمره یکنواخت تصمیم به خودکشی می‌گیرد و تمام راه‌ها را امتحان می‌کند ولی پشیمان می‌شود در آخر می‌خواهد خود را از بالای ساختمان خانه‌اش به پایین بیندازد ...
این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهزاد اسدی می‌باشد او پیش تر از این چهار فیلم کوتاه (تحت تعقیب، مرثیه، نجوا و کرگدن) را ساخته است. همچنین دکتری فلسفه هنر ، استاد دانشگاه تهران غرب تهران جنوب در رشته بازیگری و هنر می‌باشد. 
این فیلم با پایان فیلمبرداری به مرحله پست پروداکشن (پس تولید) می‌رود و بعد از آن برای پخش بین‌المللی آماده می‌شود. 
لیست کامل عوامل فیلم آخرین سامورایی: نویسنده و کارگردان بهزاد اسدی، دستیار اول محمد جواد کاوه، طراح صحنه و لباس آبتین برقی، گریم روناک گلشن، فیلمبردار نیما حقیقی، دستیار فیلمبردار محسن فرهی، صدابردار مهدی نکونام، دستیار صدا سپهر شعبانی، منشی صحنه نازنین عزیزی، برنامه ریز عاطفه رضایی، دستیار دوم کارگردان علی جلولی، دستیار صحنه و لباس نوید پورحسن و البرز میرفندرسکی، عکاس نیما منصوری، بازیگران رامین پرچمی، کاظم کامور، واحد آرزومانیان و هانیه بهرامی، تهیه کننده بهزاد اسدی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ریشه بحران در منطقه به جنگ غزه بر می‌گردد
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • کدام رویه وارداتی به نرخ ارز غیر رسمی مشروعیت می دهد؟
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • خوشحالی مردم دنیا بیانگر مشروعیت بین‌المللی پاسخ تنبیهی سپاه است