Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:18:13 GMT

کار سخت هندبال ایران برای المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۰۰۶

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با تیم های بحرین، کره جنوبی و کویت همگروه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک در بخش مردان از ۲۵ مهرماه الی ۵ آبان ماه سال جاری به میزبانی دوحه قطر و با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد که تیم ملی هندبال کشورمان نیز برای حضور در این دیدارها اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه شب مراسم قرعه کشی این دیدارها انجام شد و تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم‌های بحرین، کره جنوبی و کویت هم گروه شد.

گروه بندی این رقابت‌ها به این ترتیب است:

گروه A:
قطر ، عربستان، هند و هنگ کنگ

گروه B:
بحرین، کره جنوبی، ایران و کویت

کره جنوبی مهمترین رقیب ایران در این رویداد است. کره‌ای ها هفت بار سابقه حضور در بازی‌های المپیک را داشته و حتی در المپیک ۱۹۸۸ سئول نیز نایب قهرمان این رقابت‌ها شدند. کویت بعد از چند سال تعلیق به هندبال بازگشته است و شناخت چندانی روی این تیم وجود ندارد اما کویتی‌ها همیشه در هندبال نامدار بودند و از آن سو سابقه شرکت در المپیک را نیز یدک می کشند.

از بین هشت تیم حاضر در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا تنها تیم اول راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه