Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه قطر از جامعه جهانی خواست تا جلوی اقدامات غیرقانونی رژیم اشغالگر اسرائیل در مسجدالاقصی را بگیرند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر تأکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی برای یورش مداوم به مسجدالاقصی، نقض آشکار معاهدات و قطعنامه‌های بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه توئیتر خود با اعلام این مطلب از جامعه جهانی خواست تا جلوی اقدامات غیرقانونی رژیم اشغالگر اسرائیل در مسجدالاقصی را بگیرند.

آل ثانی نوشت:«عجیب است که ما همچنان در گوشه و کنار صداهایی را می‌شنویم که اصرار دارند امکان حل قضیه (فلسطین) وجود دارد بدون آنکه فلسطینیان به حق طبیعی خود در تشکیل دولت مستقل دست یابند».

روز پنجشنبه (دیروز) صدها شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت عید فصح یهودیان، به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۳ به شهرک‌نشینان اجازه داده که به صورت غیرقانونی از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی وزیرخارجه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی

فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب نماید.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس امروز چهارشنبه پیامی ضبط شده از «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس منتشر کرد.

روزنامه رای الیوم نوشت، محمد الضیف در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است‌؛ ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.


الضیف این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده ها هزار تلفات غیرنظامی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به جای گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • قدس شریف و مسجدالاقصی ناموس مسلمانان جهان است
  • ۱۷۸ شهید و مجروح؛ نتیجه جنایات ۲۴ ساعت گذشته صهیونیست‌ها در غزه
  • ۳۲ هزار و ۴۱۴ شهید؛ نتیجه ۱۷۲ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • اسماعیل هنیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد +فیلم