Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير آموزش و پرورش گفت: سازمان اداري و استخدامي قول داده آيين‌نامه استخدام معلمان حق‌التدريس را تا هفته آينده نهايي کند.

به گزارش روز جمعه ايرنا از خبرگزاري خانه ملت، سيد محمد بطحايي درباره علت تاخير در تدوين آيين‌نامه اجرايي قانون استخدام معلمان حق‌التدريس گفت: پيش‌نويس اين قانون آماده و براي سازمان اداري و استخدامي فرستاده شده ولي هنوز اين سازمان جوابي نداده‌؛ البته قول داده‌اند آن را در هفته آينده نهايي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين درباره برخي اظهارات مبني بر تغيير زمان برگزاري کنکور 98 اظهار داشت: از يک سو شرايط براي دانش‌آموزان مناطق سيل‌زده بسيار بد است و اگر تاريخ برگزاري کنکور تغيير نکند، آنها بايد بتوانند خودشان را برسانند و از سوي ديگر تاخير در زمان برگزاري کنکور، تاخير در زمان شروع آغاز سال تحصيلي دانشگاه‌ها را به دنبال دارد؛ اگر بشود راه ميانبري پيدا کرد، بهتر است.
بطحايي ادامه داد: يکي از راه‌هايي که مطرح شده آن است که زمان کنکور براي مناطق سيل‌زده به تاخير انداخته شود؛ البته اين امر مستلزم آن است که سوالات ديگري طراحي شود و اکنون نمي‌دانم وزارت علوم چقدر اين ايده را از نظر فني عملي مي‌داند.
وزير آموزش و پرورش تاکيد کرد: شوراي سنجش و پذيرش به سرعت تشکيل جلسه خواهد داد و روي اين موضوع تصميم‌گيري مي‌کند.
به گزارش ايرنا، در پي وقوع بارش‌هاي سنگين و کم‌سابقه از ابتداي سال در استان‌هاي شمالي، غربي و جنوب ‏غربي ‏کشور و به دنبال آن جاري شدن سيلاب در اين مناطق، خسارات جاني و مالي فراواني وارد شده است و در اين ميان، استان‌هاي گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بيشترين آسيب‌ها را متحمل شده‌اند.
تعداد زيادي مدرسه در جريان سيل تخريب شدند و همين امر، تحصيل دانش آموزان اين مناطق را با مشکل روبه رو کرد.
سيام**3050** 1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.   در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی عبور و مرور تیم‌ها و تماشاگران برای حضور در این مسابقه با کمی مشکل روبرو شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده و با همکاری مسئولین مربوطه؛ سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:   دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان که قرار بود ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شود، به دلیل همزمانی با اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها طی هماهنگی لازم با مسئولین مربوطه و با موافقت سرمربیان دو تیم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات و عبور و مرور راحت‌تر تیم‌ها و تماشاگران با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت مستقیم از سایت فدراسیون و پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.   تماشاگران از ساعت ۱۹:۳۰ می‌توانند برای تماشای این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌های مهیج و حساس باشند.   دو تیم پیکان و فولاد سیرجان روز نخست مرحله نیمه نهایی در قالب دور رفت به مصاف هم رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار گام نخست مرحله نیمه نهایی را بردارند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • سن فرسودگی انواع خودروها اعلام شد
  • بازنگری قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی