Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمه اروميه طي پيامي انتصاب سرلشکر پاسدار حسين سلامي به سمت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تبريک گفت.

به گزارش ايرنا، در متن پيام حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي که نسخه اي از آن روز جمعه در اختيار ايرنا قرار گرفته، آمده است: انتصاب شايسته جناب عالي به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سوي رهبر معظم انقلاب، نشانگر حسن نظر و اعتماد معظم ‌له و نيز تعهد، لياقت، شايستگي و توانايي‌ هاي شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اروميه در ادامه نوشته است: اينجانب ضمن قدرداني از زحمت ها و مجاهدت‌هاي خالصانه سرلشکر پاسدار جعفري در طول تصدي فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توفيق جناب عالي را از درگاه خداوند متعال در لواي توجهات خاصه حضرت ولي عصر(عج) و سربازي مقام عظماي ولايت مسئلت دارم.
به گزارش ايرنا، مراسم توديع و معارفه سردار سرلشکر پاسدار «حسين سلامي» و سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلي جعفري» فرماندهان جديد و پيشين کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح روز چهارشنبه گذشته در ستاد فرماندهي کل سپاه برگزار شد.
3072/8137
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی