Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:19:01 GMT

تقویت حوزه فناوری از اولویت‌های وزارت علوم است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۱۳۸

تقویت حوزه فناوری از اولویت‌های وزارت علوم است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرضا باقری ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های دانشگاه خلیج‌فارس گفت: همه ما دغدغه توسعه استان‌های کشور را داریم و امروز باید با بررسی و رفع ایرادات و مشکلات به خصوص مشکلات جوانان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه فناوری از اولویت‌های وزارت علوم است، گفت: با تخصیص مبالغ، در اختیار گذاشتن فرصت مطالعاتی و بهبود ارتباط با صنعت، واگذاری اختیار در تأسیس مرکز پژوهشی و پژوهشکده‌ها به دانشگاه‌ها، چاپ نشریات علمی پژوهشی و تقویت بنیان انجمن‌های علمی از جمله فعالیت‌هایی بوده است که در راستای تعالی و ایجاد فضای مناسب برای پیشرفت کار علمی در دانشگاه‌ها در دست انجام‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از مرکز آی سی تی و خدمات اینترنت اشیا و شهر هوشمند، مرکز کارآفرینی و نوآوری و ایستگاه تحقیقات آبزیان پژوهشکده خلیج فارس از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه قائم مقام وزیر علوم به بوشهر بود.

انتهای پیام/

168 / 31 وزارت علوم قائم مقام وزیر علوم عبدالرضا باقری حوزه فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم قائم مقام وزیر علوم عبدالرضا باقری حوزه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان

سرپرست اجرایی اولین کنگره پژوهش و فناوری گفت: در این کنگره،۵۵۰ خلاصه مقاله از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد۲۸۴ مقاله پذیرفته شد.

افسانه یکدانه افزود: از این تعداد،۲۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله در قالب پوستر در این کنگره پژوهشی یک روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.

او اضافه کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هوش مصنوعی، مسائل زیست محیطی همچنین پیشگیری و بهداشت مهمترین مباحث از ۱۵ محور اولین کنگره پژوهش و فناوری است.

یکدانه ادامه داد: خلاصه ۲۴ مقاله برتر این کنگره در مجله‌های معتبر چاپ خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با اشاره به جمعیت ۱۱ هزار نفری این دانشگاه گفت: حمایت از پژوهشگران و فناوران در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

غلامرضا عسگری افزود: تشکیل کارگاه‌های آموزشی، مدارس تحقیقاتی، هسته‌های فناوری و مراکز رشد همچنین حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی از جمله این برنامه هاست.

در اولین کنگره پژوهش و فناوری، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، شهید صدوقی یزد (۶ هزار دانشجویی) و شهرکرد به عنوان منطقه ۷ آمایشی کشور، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود