Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید حاجیان فرماندار شادگان امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت شهرستان شادگان اظهار داشت: دبی آب به شادگان کاهش پیدا کرده و نسبت به روز‌های گذشته کمتر شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با اتخاذ روند کاهشی دبی آب همشهریان روستاییان بتوانند هر چه سریع‌تر به محل زندگی خود بازگردند و زندگی آن‌ها به حالت اولیه خود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی راه‌های مواصلاتی به سمت شهرستان شادگان باز است

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: تمامی راه‌های مواصلاتی به سمت شهرستان شادگان باز است و عصر روز پنج‌شنبه در مسیر جاده شادگان-دارخوین یک سری تعمیرات انجام شد تا ارتباط جاده‌ای وجود داشته باشد.

وی گفت: خدمات ما به روستاییان متاثر از سیل در قالب بهداشتی، غذایی در طول مدت زمان پیش‌رو وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک نیز بتوان به نحو مطلوب در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار با اشاره به بارش‌های شدید در بلوچستان گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی پس از بازدید این محور‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ماشین آلات راهداری در مناطق مستقر وبه محض فروکش کردن آب تمامی مسیر‌ها بازگشایی خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان تمامی نقاط حادثه دیده سیل قبلی ترمیم و بازسازی شده اند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: باهمراهی معتمدان وریش سفیدان و شورای اسلامی روستا‌ها و بهورزان منطقه، بیماران باردار، دیالیزی، شناسایی و به نقاط امن جابجا و بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمات رسانی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: بامدیریت ستاد بحران شهرستان قسمتی از آب سد زیردان قبل ازسیل رهاسازی شده که همین امر باعث شد که آب‌های سطحی سیل اخیر در پشت سد جمع‌آوری وخسارت‌های احتمالی به کمترین حد ممکن رسیده است.

در این بازدید از بخش‌های پیرسهراب و پلان فرماندار و دادکریم بلوچ معاون عمرانی و اعضای ستاد بحران شهرستان چابهار حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند