Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:53:27 GMT

دستگیری باند مامورنماها در اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۲۸۱

دستگیری باند مامورنماها در اصفهان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف تعدادی افراد ناشناس تحت پوشش مامور، موضوع با صهورت ویژه در دستور کار کارآگا‌ها پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد سارقان ۵ نفر هستند که در ساعت‌های مختلف شبانه روز با شناسایی افراد سالمند با معرفی خود به عنوان مامور ادارات آب، برق و گاز به درب منازل آن‌ها رفته و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس اگاهی استان عنوان داشت: کارآگاهان با استفاده از یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین تحقیقات لازم از مال باختگان موفق شدند هویت اصلی سارقان را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی هر ۵ نفر را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کنند.
سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه تعدادی از سارقان اعتیاد شدید به مواد مخدرصنعتی دارند اظهار داشت:. در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعدادی دستبند یکبار مصرف، چسب‌های پنج سانتی، کلاه، چفیه، دستکش، تعدادی قمه و قداره کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو ال ۹۰ و خودرو پژو ۴۰۵ که از آن‌ها در سرقت‌ها استفاده می‌کردند نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت به عنف از منازل افراد سالمند اعتراف کردند گفت: ارزش اموال به سرقت رفته در این سرقت‌ها برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با ادارات مربوطه قبض‌های دوره‌ای از طریق پیامک به اطلاع مشترکان می‌رسد و دیگر نیازی به حضور ماموران به درب منازل نخواهد بود ضمن اینکه به شهروندان به خصوص افراد سالمند توصیه می‌کنیم برای منازل خود از آیفون‌های تصویری استفاده کنند و درب منازل خود را به روی هر کسی باز نکرده و از کسانی که ادعای مامور بودن می‌کنند کارت شناسایی بخواهند و در صورت مشکوک شدن نیز موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

  دستگیری اعضای باند ۵ نفره مامورنما در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان