Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  رفیعی رئیس دامپزشکی رامسر گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان در بازدید‌های ادواری خود از ۲ واحد قصابی مقدار ۷۸ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته را کشف و با توجه به مشکل ظاهری این مقدار گوشت را معدوم کردند.   وی افزود: از شهروندان رامسری خواست در هنگام خرید گوشت ضمن مراجعه به مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی به برچست تگ روی لاشه که منقوش به تاریخ تولید و انقضا بوده توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   بیشتر بخوانید:   معدوم سازی بیش از ۳ تن فراورده‌های خام دامی فاسد در مازندران   رفیعی با بیان اینکه شهروندان حتما گوشتی را خریداری کننند که ممهور به مهر بهداشت دامپزشکی باشد، گفت: در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی مراتب را با اداره دامپزشکی رامسر در میان بگذارند.   رئیس دامپزشکی رامسر افزود: بازرسان بهداشتی دامپزشکی رامسر بصورت ادواری از مراکز عرضه مواد پروتئینی بازدید کارشناسی کرده و با متخلفان بهداشتی برخورد قانونی بعمل می‌آورند.

انتهای پیام/آ

 
معدوم سازی گوشت فاسد در رامسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین فرشیدی، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: حوزه بهداشت و پیشگیری با مشارکت مردمی و فرهنگسازی ارتقا خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری پلیس راهور در ایام نوروز و کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز، گفت: پیشگیری از بروز حادثه و بیماری، شرط اول سلامتی است، بنابراین با توجه به تنوع فرهنگی در کشورمان، سعی داریم خدمات حوزه بهداشت و فرهنگسازی و افزایش سواد سلامت را پررنگ‌تر از گذشته، تداوم و ارتقا بخشیم.

فرشیدی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته است، افزود: در این بازدید‌ها بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد توسط کارشناسان بهداشت کشف و معدوم شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در حوزه بیماری‌های واگیر، یک میلیون مورد علائم سندرومیک بررسی و غربالگری شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز اقدامات روتین حوزه بهداشت از جمله واکسیناسیون‌ها نیز انجام و هیچ خدمتی تعطیل نشد، عنوان کرد: در این ایام بازدید‌های بهداشتی ۷۰ درصد افزایش یافت و تیم‌های بهداشتی در سراسر کشور و در پایگاه‌های مرزی، در خدمت رسانی به مردم، از هیچ تلاشی فروگذاری نبودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا