Web Analytics Made Easy - Statcounter

تد کروز در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای ارائه معافیت‌هایی به برخی کشورها از تحریم‌های اعمال شده علیه سپاه پاسداران ایران گفت: این خبرها عمیقاً مشکل‌ساز هستند؛ امیدوارم اشتباهی در کار بوده باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری نیوزمکس، تد کروز، سناتور آمریکایی درباره معافیت‌های جدیدی که از سوی دولت آمریکا برای برای برخی کشورها از تحریم‌های اعمالی علیه سپاه پاسداران در نظر گرفته خواهند شد گفت که هر سیاستی که در برگیرنده معافیت یا استثنایی باشد شدتی کمتر از فشار حداکثری دارد و دسترسی ایران را به ابزارهای اضافی برای برخی فعالیت‌هایی که مدعی شد از سوی ایران انجام می‌شوند میسر می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوزمکس همچنین به نقل از تد کروز نوشت: "هر سیاستی دربرگیرنده استثنا یا معافیتی چشمگیر شدتی کمتر از فشار حداکثری داشته و در زمینه‌هایی همچون تضعیف امنیت آمریکا و متحدانمان، حمایت از گروه‌های تروریستی خاورمیانه همچون حزب‌الله لبنان و حماس، تجهیز تسلیحاتی شبه‌نظامیان شیعه در عراق که یک‌پارچگی حکومت عراق را تضعیف می‌کنند، حمایت نظامی از شبه‌نظامیان یمن که مانع ثبات سیاسی در یمن می‌شوند، رساندن نیرو به سوریه از جمله آن‌هایی که تحت فرمان ایران هستند، حمایت از طالبان و تروریست‌های دیگر در افغانستان، پشتیبانی از سپاه پاسداران ایران و نیروهای قدس آن، انجام دادن حملات سایبری و تهدیدکردن حمل‌ونقل (کشتیرانی) جهانی، دسترسی آنها را به ابزارهای اضافی میسر می‌کند".

این پایگاه خبری در ادامه به بخشی دیگر از بیانیه کروز در این باره پرداخته و اظهارات او را مطرح کرد که "امیدوارم این خبرها نابهنگام باشند و حامیان توافق هسته‌ای اوباما و ایران در وزارت امور خارجه موفق به تضعیف سیاست رئیس جمهور (دونالد ترامپ) برای خروج از آن توافق فاجعه‌بار نشده باشند".

به گزارش ایسنا، بنا به اخباری که رسانه‌های بین المللی منتشر کرده‌اند، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است معافیت‌هایی را برای برخی کشورها از تحریم‌های اعمال شده علیه سپاه پاسداران در نظر بگیرد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه معافیت از تحریم‌های سپاه پاسداران را در فدرال رجیستر، نشریه رسمی دولت فدرال آمریکا درج کرده است. بنا به این معافیت‌ها، شرکت‌ها یا مقام‌های دولت‌های خارجی که سپاه پاسداران یا یکی از شاخه‌های سپاه به نحوی در ارتباط باشند، اجازه سفر به ایالات متحده آمریکا را از دست نخواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا ايران تحریم های آمریکا سپاه پاسداران معافيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران کرجی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران کرجی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج تا امامزاده حسن (ع) را راهپیمایی و ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت انجام عملیات وعده صادق اعلام کردند.

در این راهپیمایی افراد حاضر با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین، سپاه پاسداران، لبیک یا خامنه ای و پوسترهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آمریکا بار دیگر خشم و انزجار خود را از دشمنان فریاد زدند و از اقتدار سپاه پاسداران در تنبیه متجاوز که موجب عزت و سرافرازی کشور شد قدردانی کردند.

کد خبر 6082504

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست
  • راهپیمایی نمازگزاران کرجی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • (ویدئو) استقرار کروز‌های ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند