Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:05:59 GMT

تمدید حالت فوق‌العاده در مصر برای هشتمین بار

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۴۶۰

تمدید حالت فوق‌العاده در مصر برای هشتمین بار

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، عبدالفتاح السیسی حالت فوق العاده در مصر را سه ماه دیگر تمدید کرد.

این هشتمین بار است که السیسی حالت فوق العاده در مصر را که از ماه آوریل سال ۲۰۱۷ آغاز شد، تمدید می‌کند. پارلمان مصر باید تصمیم تمدید حالت فوق العاده را که برای مبارزه با تروریسم و تامین مالی آن اعلام شده است، تصویب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالت فوق العاده، اختیارات ارتش و نیرو‌های پلیس مصر را افزایش می‌دهد و اجازه برگزاری دادگاه‌های فوق العاده و نظارت بر رسانه‌ها را می‌دهد.

این تصمیم رئیس‌جمهور مصر پس از آن اتخاذ شد که رفراندوم اصلاح قانون اساسی در این کشور برگزار شد. تغییرات جدید در قانون اساسی مصر، به عبدالفتاح السیسی اجازه می‌دهد تا سال ۲۰۳۰ در قدرت باقی بماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصر تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # مژده لواسانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • رایزنی السیسی با مقام روس
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند