Web Analytics Made Easy - Statcounter

استوارت پیرس معتقد است که در حال حاضر، تیم های دیگر لیگ برتر توانایی مالی لازم، برای رسیدن به سطح لیورپول و منچسترسیتی را ندارند.

طرفداری - استوارت پیرس بازیکن سابق وستهم، معتقد است که لیگ برتر انگلستان، سال ها تحت سلطه لیورپول و منچسترسیتی خواهد بود. این دو تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر، عملکرد فوق العاده ای داشتند و در حال حاضر، شانه به شانه هم، برای قهرمانی در این رقابت ها، تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها سه بازی به پایان رقابت ها باقی مانده و شاگردان گوردیولا، با 89 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نبست به لیورپول 88 امتیازی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. 

به گزارش skysports، سرنوشت قهرمانی در دستان منچسترسیتی است. سیتیزن ها در صورت پیروزی در سه بازی باقی مانده اشان، با 98 امتیاز قهرمان لیگ برتر خواهند شد. با فرض پیروز شدن لیورپول در سه بازی باقی مانده، این تیم با 97 امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر خواهد شد که احتمالا یک رکورد در این زمینه، محسوب می شود. از طرف دیگر، بین لیورپول به عنوان تیم دوم و تاتنهام که در رتبه سوم جدول لیگ برتر قراردارد، 18 امتیاز اختلاف وجود دارد و اسپرز، منچستریونایتد، چلسی و آرسنال نیز، برای قرار گرفتن در جمع تاپ فور و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، رقابت سخت و تنگاتنگی با هم دارند. استوارت پیرس اما، در گفت و گویی عنوان کرد:

لیورپول و منچسترسیتی، با بقیه تیم های لیگ برتر، فرسنگ ها فاصله دارند. تاتنهام که در رده سوم جدول قرار دارد، در یازده بازی شکست خورده، در حالی که لیورپول به عنوان تیم دوم، تنها یک بار طعم شکست را تجربه کرده است. بنابراین، تیم های دیگر، اگر می خواهند فاصله اشان را با این دو تیم کم کنند، باید عملکرد این چنینی داشته باشند. فکر می کنم رقابت قهرمانی بین این دو تیم، برای سال های زیادی ادامه داشته باشد. به عقیده من در حال حاضر تیم های دیگر، توانایی مالی لازم برای رسیدن به این سطح را ندارند. به عنوان مثال، چلسی را در نظر بگیرید، اگر آن ها ادن (هازارد) را از دست بدهند، معلوم نیست که لیگ را به چه رتبه ای تمام خواهند کرد. 

پیرس معتقد است، قهرمان نشدن لیورپول با فرض پیروزی در سه بازی باقی مانده اش و با کسب 97 امتیاز، آزمونی سخت برای بازیکنان این تیم خواهد بود. او عنوان کرد:

فکر می کنم این یکی از سخت ترین ضربه هایی باشد که آن ها تاکنون خورده اند. آن ها در سه فصل اخیر، دستاشان به هیچ جامی نرسیده است و اگر امسال هم موفق به کسب جام نشوند، موقعیت سختی برایشان پیش خواهد آمد. تنها چیزی که بین آن ها و جام قهرمانی قرار گرفته، منچسترسیتی است. از بخت بد آن ها، منچسترسیتی هم، در دوران بسیار خوبی قرار دارد. اگر لیورپول با این مقدار از امتیاز، در هر یک از 15 فصل اخیر لیگ برتر حضور داشت، احتمالا قهرمانی اش را در ماه فوریه قطعی می کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال خوزستان در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جریان است و دو تیم برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

تیم میزبان با حاشیه امنیتی که در جدول دارد با خیال آسوده به دنبال کسب 3 امتیاز و حضور در رتبه های بالاتر جدول خواهد بود استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر به حداقل امتیاز در این مسابقه نیاز دارد.

تاریخ و محل برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته : 24 | استادیوم سلیمانی سیرجان

داور: محمدرضا تارخ؛ کمک ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:
محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابولفضل رزاق پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سخرخیزان
سرمربی: مارینوس

ترکیب استقلال خوزستان:
فرزیم گروسیان، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری،علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی پور، آسو رستم، پیمان رنجبری ،
سرمربی: سیروس پورموسوی

حواشی:

برخورد مشکوک درون محوطه جریمه بین آقایی پور و مدافع گل‌گهر شکل گرفت که داور تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد