Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:47:41 GMT

احداث بازارچه سیمینه وارد فاز اجرائی شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۶۷۲

احداث بازارچه سیمینه وارد فاز اجرائی شد

لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در جلسه احداث بازارچه شهر سیمینه که با حضور فرماندهی انتظامی، شورای اسلامی شهر و شهردار سیمینه برگزار شد، مکان احداث بازارچه با مساعدت فرماندهی انتظامی این شهرستان مشخص و مقرر شد شهرداری سیمینه ظرف مدت یک ماه نسبت به احداث بازارچه با سازه‌های سبک و قابل انتقال اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جلسه هفته گذشته کارگروه اشتغالزایی شهرستان بوکان نیز، صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد تسهیلات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی ساخت این بازارچه آماده پرداخت است.

ساخت بازارچه در شهر سیمینه در راستای طرح شهر بدون بیکار صورت می‌گیرد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.   انتهای پیام/م   بازارچه سیمینه احداث می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای اداری گفت: این پست برق تا ۲ سال آینده احداث می‌شود و برق شهر‌های جنوب استان به ویژه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق را که با مشکل انرژی در احداث برخی کارخانه‌ها و صنایع سنگین مواجه هستند تامین خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز منطقه و سرمایه گذاری صنایع در این شهرستان در شهرک‌های صنعتی و پایاب سد سهند احداث این پست  لازم و حیاتی است.

قشلاقی همچنین از راکد ماندن قطعه پنج آزاد راه هشترود ـ مراغه انتقاد کرد و گفت: این قطعه به طول ۶ کیلومتر مسیر حیاتی برای شهر هشترود است چرا که این شهر را به اتوبان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و آزاد راه هشترود ـ مراغه وصل کند، مردم این شهرستان از راه ارتباطی روستایی دامناب که به جاده مرگ هم مشهور است رفت و آمد می‌کنند و هر روز شاهد بروز تصادف هستیم.

فرماندار هشترود ادامه داد: برخی کار‌های ساختمانی و عملیاتی این قطعه اتمام شده و فقط مطالبات زمین‌های کشاورزان و ۲ دهنه پل و هموار سازی این‌مسیر مانده است که باید این مسیر تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی از ممنوعیت به کارگیری اتباع افغانی در کارگاه‌ها، باغ‌ها و مزرعه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود