Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه انگلیسی اعلام که کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ناتینگهام فارست تمایلی برای جدایی از این تیم انگلیسی ندارد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت Footballleagueworld، کریم انصاری‌فرد در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس فقط در 11 بازی ناتینگهام فارست حضور داشت که دو بار نیز در ترکیب اصلی تیمش از ابتدا به میدان رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها یک گل در بازی برابر هال سیتی به ثمر رساند که طی آن ناتینگهام فارست با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. به نظر می‌رسد کریم انصاری‌فرد پس از عدم تأثیرگذاری لازم در ناتینگهام فارست تصمیم به جدایی گرفته و این تیم انگلیسی نیز موافق این اتفاق است.

در ادامه این مطلب رسانه انگلیسی آمده است: «کریم انصاری‌فرد پیش از آمدن به لیگ انگلیس چهار فصل را در سوپرلیگ یونان و تیم‌های آتنی پانیونیوس و المپیاکوس گذارند، اما با وجود اخبار رسانه‌های این کشور از جمله SDNA تصمیمی برای بازگشت به یونان یا کشورش ندارد. مهاجم ایرانی مصمم است لیگ کشور دیگری را تجربه کند. انصاری‌فرد در سن 29 سالگی باید تا جایی که می‌تواند بازی کند، اما در ناتینگهام فارست با تعداد بازیکنان زیاد این تیم، چنین فرصت را نخواهد یافت. بنابراین قطع همکاری کریم انصاری‌فرد و ناتینگهام فارست بهترین راه‌حل برای طرفین است».

کریم انصاری‌فرد؛ قربانی جدید نژادپرستی در فوتبال انگلیس

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد

اسطوره آرژانتینی در سال 2024 بهترین فوتبالیست لیگ آمریکا لقب گرفت.

به گزارش فارس، «مسی آقای گل لیگ آمریکا شد»، این گزارش امروز (یکشنبه) شبکه ESPN آمریکا درباره درخشش ابرستاره آرژانتینی به همراه اینتر میامی است.

لیونل مسی دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دبل در دیدار امروز اینتر میامی تعداد گل هایش را به عدد 7 رساند تا صدرنشین بهترین گلزنان شود.

اینتر میامی  امروز مقابل نشویل با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در این بازی مسی در این مسابقه 2 گل و 1 پاس گل برای بوسکتس به ثبت رساند.

رسانه آمریکایی می نویسد که مسی با دبل برای اینتر میامی با یک تیر 2 نشان زده ابتدا خودش را بهترین گلزن لیگ کرد و همچنین اینتر میامی با این برد صدرنشین لیگ آمریکا شد.

بر اساس گزارش رسانه آمریکایی، لیونل مسی در سال 2024 در 9 بازی حضور داشته و به در ثمر رسیدن 14 گل سهم بوده که از این حیث بهترین بازیکن لیگ آمریکا است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)