Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:14:12 GMT

اعزام ۶۲ مفسر به سراسر کشور در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۷۷۵

معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر از اعزام ۶۲ نفر از استادان تفسیر به سراسر کشور در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین بنیادی پنج‌شنبه شب در مراسم رونمایی از تفسیر کوثر در مجمع عالی تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: به منظور توسعه فعالیت‌های این مجمع فعالیت‌هایی از جمله برگزاری جلسات مشترک با مدیران سازمان اوقاف و سازمان تبلیغات و همچنین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور حضور بیشتر مفسران حوزه در عرصه ملی و بین‌المللی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای حضور هرچه بیشتر مباحث تفسیری در فضای رسانه ملی تا کنون ۶۰ برنامه تلویزیونی تفسیری با موضوعات مختلف ضبط شده است و از صداوسیما پخش می‌شود.

معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر حوزه بیان کرد: در سال اول ۳۰ نفر از استادان تفسیر حوزه به مناطق مختلف کشور و در ماه مبارک رمضان اعزام شدند ولی در سال گذشته این تعداد به ۱۰۰ نفر رسید و در سال جاری ۶۲ نفر به شهرهای اول و دوم هر استان اعزام می‌شوند.

او گفت: در همین مدت نیز پنج استاد تفسیر قرآن به منظور برگزاری برنامه‌های تفسیری به خارج از کشور اعزام شدند؛ این استادان به کشورهای قزاقستان، اتیوپی، عراق، سوریه و لبنان اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مفسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6087292 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟