Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@08:42:49 GMT

سفر مدیران استقلال به امارات دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۸۰۴

سفر مدیران استقلال به امارات دردسرساز شد

خبرگزاری میزان- سفر مدیران استقلال به امارات آنها را با انتقادهای زیادی روبرو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال در حالی مقابل الهلال عربستان یک بر صفر در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد که در سفر آبی‌پوشان به امارات، مدیران این باشگاه همگی حضور داشتند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل، علی خطیر و هادی مباشری معاونان باشگاه و امین نوروزی معاون پزشکی و حاجیلو مدیر تشریفات باشگاه جزو سفر کننده‌ها به امارات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بیژن طاهری به عنوان مربی و خط خورده‌ها در تهران باقی ماندند.

در سفرهای قبلی هم عنوان شده بود که برای کاهش هزینه‌ها، برخی مربیان و بازیکنان باید در تهران بمانند، اما سفر همه مدیران باشگاه آنها را با انتقادهای زیادی روبرو کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات

دادستانی هلند اعلام کرد هیچ پیشرفتی در روند استرداد بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال این کشور توسط دولت امارات به وجود نیامده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اواسط ماه مارس، دفتر دادستانی هلند اعلام کرد که انتظار دارد پرومس، که در دبی بازداشت شده، در آینده نزدیک از امارات مسترد شود، اما نمی‌تواند زمان دقیق این روند را اعلام کند.

با این حال هانکه سیکس فن اشتاین، سخنگوی دادستانی هلند در امور تجدیدنظر، خبری ناامیدکننده در این باره داد و گفت: هیچ پیشرفتی در مورد درخواست هلند برای استرداد کوئینسی پرومس بازیکن فوتبال اسپارتاک مسکو از امارات حاصل نشده است.

پلیس دبی، پرومس را 29 فوریه هنگام عبور از کنترل مرزی در فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم بازداشت کرد و این بازیکن به پاسگاه پلیس منتقل شد. او به دلیل یک تخلف محلی (تصادف جاده‌ای) در امارات بازداشت شد. پرومس بعداً به درخواست دادستانی هلند دستگیر شد و از امارات متحده عربی خواسته شد تا او را استرداد کند. بر اساس گزارش رسانه‌ها، مهاجم هلندی در یک پاسگاه پلیس در نزدیکی فرودگاه دبی نگهداری می‌شود.

در هلند، دو پرونده جنایی علیه کوئینسی پرومس برای قاچاق مواد مخدر و حمله با چاقو به پسر عمویش تشکیل شده‌ است. دادگاه منطقه آمستردام در 14 فوریه پرومس را به اتهام قاچاق کوکائین به شش سال زندان محکوم کرد و هم‌اکنون در فهرست تحت تعقیب بین‌المللی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاله دردسرساز خروجی شهر تبریز را دریابید
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • کاهش چهار درصدی میزان بیکاری در استان اصفهان
  • شکست هاکی روی یخ بانوان امارات مقابل ایران
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم