Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جزئیات کارگاه‌های آموزشی و زمان نمایش آثار نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش در شهر رامسر اعلام شد.در نخستین روز از برگزاری این رویداد، کارگاه آموزشی «قهرمان سازی بومی در سینما» با حضور کاوه سجادی حسینی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 18 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارگاه آموزشی «زیبایی شناسی جغرافیا و لوکیشن در تولید فیلم» با حضور پرویز جاهد منتقد و پژوهشگر سینما از ساعت 14 تا 16 روز پنجشنبه 12 اردیبشت ماه در همین محل برگزار خواهد شد.

«تجربه‌های شخصی در فیلمسازی» نیز عنوان کارگاه آموزشی دیگری است که با حضور سرگئی دوروتسوی فیلمساز و عضو هیات داوری بخش بین الملل از کشور روسیه پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 20 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار می‌شود.

این واحد آموزشی همچنین در روزهای برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش هر روزه از ساعت 9:30 الی 17 به نمایش منتخبی از آثار راه یافته به جشنواره می‌پردازد.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش با محوریت فرهنگ عامه و به دبیری مهدی قربانپور 9 تا 13 اردیبهشت ماه در سه شهر بابل، رامسر و ساری برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان