Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:26:11 GMT

اطمینان رئال مادرید از جذب پوگبا و هازارد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۹۰۰

اطمینان رئال مادرید از جذب پوگبا و هازارد

اسکای اسپورتز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید می‌گوید این باشگاه اطمینان دارد که در تابستان پیش رو پل پوگبا و ادن هازارد را جذب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در فصل جاری ناموفق بوده و درحالیکه فصل به پایان نزدیک می‌شود شانسی برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ندارد مصمم است در فصل تابستان تغییراتی گسترده در ترکیب تیم خود بوجود بیاورد و پل پوگبا و ادن هازارد، ستاره‌های منچستریونایتد و چلسی در صدر فهرست ستاره‌های مورد علاقه این باشگاه اسپانیایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکای اسپورتز به نقل از منابع نزدیک به رئال مادرید می‌گوید مدیران این غول اسپانیایی اطمینان دارد که پوگبا و هازارد را در فصل تابستان جذب کرده و به مادرید منتقل خواهند کرد.

 

 

پوگبا که اخیراً در انگلیس با انتقادهای بسیار شدیدی روبرو است پیش از این به صورت تلویحی از تمایل خود برای پیوستن به رئال خبر داده و امروز در انگلیس خبرهای از لغو مذاکرات او با یونایتد برای تمدید قرارداد منتشر شده بود که نشان می‌دهد ستاره فرانسوی هم مصمم است فصل آینده را در مادرید بازی کند.

 

 

هازارد که قراردادش با چلسی در پایان فصل به پایان می‌رسد هم هیچ تمایلی برای تمدید قراردادش با چلسی نشان نداده است. در نتیجه اگر رئال به درخواست چلسی برای پرداخت 100میلیون پوند پاسخ مثبت بدهد چلسی به احتمال زیاد با انتقال او موافقت خواهد کرد. هازارد چندی پیش از علاقه خود به رئال مادرید صحبت کرده بود و بازی در غول اسپانیایی را رویای کودکی خود خوانده بود.

 

 

رئال مادرید پل پوگبا ادن هازارد چلسی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید پل پوگبا ادن هازارد چلسی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و موقعیت بارسلونا را برای کسب عنوان دومی به خطر انداخت.

دریافت 171 MB

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • آخرین تمرین رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو / فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری
  • سیتی ۱-۰ چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏