Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@16:27:01 GMT

تراژدی دیگر؛ مرگ یک فوتبالیست حین بازی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۹۳۲

تراژدی دیگر؛ مرگ یک فوتبالیست حین بازی

روز گذشته تراژدی تازه‌ای در جهان فوتبال رخ داد. پاپی فاتی، بازیکن تیم بروندی در سوازیلند و به هنگام مسابقه تیم‌های مالانتی و گرین‌مامبا در گذشت.

این بازیکن ۲۹ ساله بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از شروع مسابقه نقش بر زمین شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

هنگامیکه به بیمارستان وارد شد، پزشکان با وجود تلاش بسیار نتوانستند جان وی را نجات دهند و مرگ وی تاییدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش روزنامه آس اسپانیا، این اتفاقی غیرمنتظره نبود. چرا که در ماه ژانویه، بعد از آنکه فاتی دچار مشکلات قلبی شد و تحت معاینات پزشکی قرار گرفت، با هشدار مواجه شد.

در آن هنگام پزشکان به وی گفتند اقدام به عمل جراحی قلب کند یا این که دست از فعالیت‌های ورزشی بردارد.

اما فاتی به این تجویز توجهی نکرد و حتی در مصاحبه‌ای که در نشریه ساکرلادوما منتشر شد، از قول وی نوشته شد که پزشکان احتمال مرگش را در صورت ادامه فعالیت ورزشی می‌دهند.

فاتی عضو تیم ملی بروندی بود و در دوران فعالیتش برای مدتی نیز عضو تیم ترابزون‌اسپور ترکیه بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال مرگ فوتبالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید و نکته جالب این مسابقه درخشش بازیکنان تعویضی در این مسابقه بود.

ربیعی محسن آذرباد، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، محمد جوادمحمدی و ارشیا سرشوق را به میدان فرستاد و از این جمع 3 بازیکن تعویضی دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کردند و تاثیر گذار بودند.

ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن با ارسال پاس برای فردین یوسفی این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه این بازیکن گل اول ذوب آهن را رقم زد تا آنها در دقیقه 90 مسابقه از حریف خود پیش بیفتند.

دومین گل ذوب آهن توسط محمدجواد محمدی دیگر تعویضی این تیم با یک استارت طولانی و ضربه دقیق به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی دو گله ذوب آهن داشته باشد و تاثیرگذار ظاهر شود.

دیدار ذوب آهن و آلومینیوم یک مسابقه نزدیک و تاکتیکی بود که در نهایت ذوب آهن در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داد و به پیروزی رسید.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس