Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:27:10 GMT

به خاک مالیده شدن بینی مستکبران ‌+فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۹۶۵

به خاک مالیده شدن بینی مستکبران ‌+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجم اردیبهشت، سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس است. در این حمله نظامی، شیطان بزرگ با مفتضحانه‌ترین وضع شکست خورد. دخالت نظامی آمریکا که به شکست مفتضحانه‌ای انجامید، کوششی برای رهاسازی گروگان‌های آمریکایی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی، توسط دانشجویان پیرو خط امام به دام افتاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالروز این واقعه مهم تاریخی، صفحه اینستاگرامی "تاریخ ایران و جهان" از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای ویدئویی از روایت ایشان درباره بازدید ایشان از بقایای اجساد نظامیان متجاوز آمریکایی در طبس و لاشه‌های ادوات جنگی آنها ‌را منتشر کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب صحرای طبس لانه جاسوسی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها روزی از گزینه نظامیِ روی میز حرف می‌زدند، اما ...

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی افزود: آمریکایی‌ها روزی از «گزینهٔ نظامیِ روی میز» حرف می‌زدند، اما حالا به‌خاطر عزت‌آفرینیِ نیروهای مسلح این ادبیات وجود ندارد.

در اینباره بیشتر بدانید:

رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود کد خبر 845147 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • آمریکایی‌ها روزی از گزینه نظامیِ روی میز حرف می‌زدند، اما ...
  • پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • روایت رسانه عبری از ناکارآمدی پهپادهای آمریکایی در اوکراین
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • دختر ایرانی رکورد یک آمریکایی را شکست
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه