Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به خطرات تردد کامیون‌ها در کلانشهر کرمانشاه گفت: تخریب زیرساخت‌ها و ترافیک نتیجه تردد کامیون‌ها در شهر کرمانشاه است. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ فضل‎الله شیری در گفت‏‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به مشکلات ناشی از تردد کامیون‌‏ها در مناطق شهری اظهار داشت: پس از انجام مطالعاتی مشخص شد که ساختار بعضی از خیابان‌های شهر ظرفیت تردد کامیون‌ها را ندارد که یکی از مشکلات ایجاد ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه زیرساخت‌های شهر کرمانشاه باید به حاشیه شهر برود بیان کرد: تردد کامیون‌ها در سطح شهر به دلیل حضور پالایشگاه نفت، سیلو و میدان بار در هسته مرکزی شهر است که تردد این وسایل سنگین برای خودروهای سواری خطرآفرین است.

شیری تأکید کرد: حضور کامیون‎ها علاوه بر آلودگی صوتی و ایجاد ترافیک سنگین در معابر سطح شهر به زیرساخت‌های شهر نیز آسیب وارد کرده و در کل خطرات بسیاری برای شهر و شهروندان کلانشهر کرمانشاه دارد.

تصادف مرگبار کامیونت با تانکر در جاده خاوران + تصاویرترافیک سنگین درون شهری معضل جدید ارومیهمعضل ترافیک مهم‌ترین مشکل قم در نیمه شعبان است

شیری با بیان اینکه هر کامیون به اندازه چندین خودرو خیابان‌های سطح شهر را اشغال می‎کند، عنوان کرد: اکنون در روزهای عادی ساعت تردد کامیون‌ها از ساعت 22 تا 6 صبح و در روزهای تعطیل و پنجشنبه‌ها از ساعت 24 تا 6 صبح تعیین شده است و در ساعات قبل از آن با تردد کامیون‏‌ها در شهر برخورد می‌‏شود.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرین دشت گفت:   با توجه به احتمال سقوط خودرو  در این مسیر خواهشمند است رانندگان خودروها از تردد در  این مسیر خودداری و در صورت اضطرار با احتیاط،  تردد کنند.

همچنین تردد هر گونه خودرو سنگین از این مسیر به خصوص خودرو‌های کشنده به دلیل احتمال رانش و گیر افتادن در جاده تا ۲۴ ساعته آینده ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!