Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: دمای کمینه شهرستان آوج در بامداد روز جمعه به چهار درجه و بویین زهرا به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این اداره کل دمای هوای کمیته قزوین ، آبیک و کوهین در 24 ساعت گذشته را نیز صفر درجه اعلام کرد و افزود: دمای هوا در بقیه نقاط استان بالای صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دمای بیشینه آوج در 24 ساعت گذشته 9 و قزوین 15 درجه سانتیگراد بوده و سایر نقاط استان دمایی بین 10 تا 15 درجه را پشت سرگذاشته اند.

اداره کل هواشناسی استان قزوین برای این استان در روز جمعه و شنبه آینده ، آسمانی صاف تا کمی ابری ، گاهی ورزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی کرده است.

به گفته علی همت زاده مدیر مدیریت بحران جهاد کشاورزی قزوین گفت: سرما و برف اوائل هفته جاری به بعضی اراضی زراعی و باغی استان بویژه در بخش های الموت غربی و شرقی، کوهین و طارم سفلی شهرستان قزوین خسارت زده است.

به گفته کارشناسان ، سرمازدگی امسال اراضی و باغ‌های کشاورزی قزوین در حال ارزیابی است ولی بر اساس برآوردهای اولیه ، خسارت وارده به گستردگی سال قبل نیست .

وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، سه ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین جهاد کشاورزی زهرا سرما کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه سرد بارشی به یزد

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد از ورود سامانه سرد بارشی به استان در اواخر هفته جاری و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی خبر داد.

بنا بر این پیش بینی  از بعدازظهر پنجشنبه تا جمعه با فعالیت موج سرد جوی،  وزش باد به ‌نسبت شدید بعضا با گرد و خاک و در برخی مناطق رگبار باران با احتمال رعد و برق (در ارتفاعات برف) و از جمعه تا شنبه کاهش دما اتفاق خواهد افتاد.

هواشناسی استان با اعلام هشدار سطح زرد، کاهش دید و کیفیت هوا، جاری شدن رواناب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی در صبح روز شنبه یازدهم فروردین ماه را پیش بینی کرده و خواستار اتخاذ تدابیر لازم مسئولان و مردم در این رابطه شده است.

تمام شهرستانهای استان شامل یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مروست، مهریز، میبد و هرات متاثر از این سامانه خواهند بود.

کمینه دمای صبح امروز استان مربوط به سبزدشت با دمای صفر درجه و بیشینه دمای ظهر دیروز نیز از بافق با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

هرچند نوسانات دمایی شهر یزد طی شبانه روز گذشته بین ۱۰ تا ۲۴ درجه بوده ولی پیش بینی شده در روز جمعه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما تنها در این شهر را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری
  • هشدار سرمازدگی و یخبندان در باغات کشاورزی
  • توصیه‌های جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای جلوگیری از سرمازدگی باغات
  • هشدارهای هواشناسی کشاورزی در آذربايجان شرقی