Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:38:55 GMT

شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۰۵۴

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده همراه با حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، با خانواده شهیدان عبدلی و مرادی دیدار کردند.

در این دیدارها امیر نصیرزاده ضمن یادآوری ضرورت تاسی به سیره شهدا در همه امور، خاطر نشان کرد: دیدارهای مستمر با خانواده شهیدان، علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای جلیل القدر، موجب زدودن زنگارهای دنیوی از قلوب و برکت در کار ما جاماندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی در ادامه اظهار داشت: شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند و خانواده‌های ایشان رسالتی زینب گونه بر دوش دارند؛ چراکه نه تنها خلأ جایگاه شهدا در زندگانی ایشان با هیچ جایگزینی پُر شدنی نیست بلکه تحمل سایر مصائب و سختی‌های برآمده از آن، تنها با توکل، توسل و اعتقاد راسخ میسر خواهد بود.

امیر نصیرزاده همچنین با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهیدان، تکریم خانواده‌های ایشان را تعظیم و بزرگداشت مجاهدت آن‌ها دانست و افزود: نقش خانواده‌های عظیم الشان شهدای دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، اگر بیش از شهیدان نباشد یقیناً کمتر هم نیست چراکه تربیت علوی (ع) و فاطمی (س) این نسل به دست خانواده‌هایشان بود که دنیا را مسحور مجاهدت‌های جوانان جان بر کف ما در ۸ سال جنگ تحمیلی نمود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند