Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@18:50:16 GMT

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۲۴۵

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای دومین بار، مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۸ تا روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

در متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: «پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ در ۲۸ فرودین ماه سال جاری و اطلاعیه اصلاحات آن دفترچه در دوم اردیبهشت ماه وبا توجه وصول رشته‌های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ سوم اردیبهشت برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۸ این ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه عنوان شده است: «لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ سوم اردیبهشت و این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کند.»

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به اطلاع مشترکین محترم شهرستان ارومیه میرساند روز شنبه مورخ ۱۸ / ۰۱/ ۱۴۰۳ به علت تیرگذاری جهت تامین برق پارک علم و فناوری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ برق مسیر جاده سرو از سه راه روستای جهتلو تا سه راه روستای گجین، به مدت ۶ ساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • اطلاعیه قطعی برق
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود