Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:15:10 GMT

بیش از 53 هزار عدد قرص غیرمجاز در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۲۸۴

بیش از 53 هزار عدد قرص غیرمجاز در میاندوآب کشف شد

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه افرادی در تولید و توزیع قرص های غیرمجاز با عنوان های گیاهی و پروتیینی فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه با انجام اقدامات پلیسی، 2 محل توزیع و عرضه این قرص ها شناسایی شد و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در بازرسی از این اماکن 53 هزار و 750 عدد قرص غیرمجاز، یک دستگاه آسیاب کننده گیاهان، 17 کیلوگرم چسب خوراکی، 17 عدد بطری 250 گرمی رنگ غذا، 124 کیلوگرم انواع پودر گیاهی و یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتالی کشف شد.
سرهنگ شیخ نژاد گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و700 میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: در این زمینه 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
9871/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس مبارزه با مواد مخدر تصادف فرمانده انتظامی قاچاق مبارزه با مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مراغه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با تعقیب و مراقبت لازم یک خودروی پراید را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی مراغه گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ فارسی گفت: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان