Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@14:42:22 GMT

قیمت تخم مرغ 6 اردیبهشت 98

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۵۶۳

قیمت تخم مرغ 6 اردیبهشت 98

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با بیان اینکه هنوز کشورهای هدف صادرات تخم مرغ مشخص نیست، گفت: قیمت تمام شده تولید تخم مرغ بزودی از سوی وزارت جهاد اعلام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از مهر، ناصر نبی‌پور درباره اینکه آیا آزاد شدن صادرات می‌تواند در بهبود شرایط صنعت مرغ تخم گذار مؤثر باشد؟،گفت: بهرحال این مساله در بهبود وضعیت تأثیر دارد که بیشتر تأثیر آن هم روانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست ما بازار صادراتی برای صادرات این محصول داشته باشیم یا خیر؟ حدود ١٠ الی ١٢ روز طول می‌کشد تا شرایط کاملاً روشن شود.

نبی پور با بیان اینکه در گذشته فقط ترکیه رقیب ایران در زمینه صادرات تخم مرغ بود، افزود: هم اکنون اوکراین و آذربایجان نیز به جمع رقبای ما افزوده شده‌اند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با بیان اینکه هم اکنون هر کیلوگرم تخم مرغ بین ٢٢٠٠ تا ٢٣٠٠ تومان زیر قیمت تمام شده تولید عرضه می‌شود، افزود: ٣ الی ٤ ماه است که این شرایط پیش آمده که در نهایت موجب اعتراض مرغداران و آزاد شدن صادرات شد.

نبی پور میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری را بین ٦٢٠٠ تا ٦٣٠٠ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت تمام شده تولید از نظر ما کیلویی حدود ٨٤٠٠ تومان است و وزارت جهاد نیز سال گذشته قیمت تمام شده تخم مرغ را با توجه به قیمت‌های قبلی نهاده‌های دامی، کیلویی ٧٥٠٠ تومان اعلام کرده بود که الان با توجه به تغییر قیمت نهاده‌های دامی، نرخ جدید این محصول تا چند روز دیگر از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام خواهد شد.

نبی پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نهاده‌های دامی در بنادر به وفور وجود دارد، افزود: حمل و نقل نهاده‌ها با مشکل مواجه است و ماشین‌ها و کامیون‌ها از حمل بار امتناع می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر توزیع نهاده‌ها به درستی مدیریت شود وضعیت درست می‌شود، چون مدیریت انجام نمی‌شود شرایط به این صورت است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تخم مرغ قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ناصر عسکری‌فرد گفت: تولید خوراک سالم و بهداشتی برای صنعت دام و طیور کشور از اهمیت بالای اقتصادی و بهداشتی برخوردار است و کارشناسان دامپزشکی با حضور جهادی و شبانه‌روزی در بندر امام خمینی، بهداشت و سلامت نهاده‌های دامی وارداتی را در همه مراحل تخلیه، بارگیری و حمل به تمام نقاط کشور طبق ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و نظارت‌های بهداشتی و تخصصی را اعمال می‌کنند.

وی افزود: این محموله‌ها تحت نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی و بعد از انجام آنالیز کیفی و انجام آزمایش‌های لازم، در سیستم زنجیره مصرف دام و طیور کشور قرار می‌گیرند.

عسکری فرد ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ترخیص شد که این مقدار نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان اضافه کرد: با انجام این حجم از واردات نهاده‌های دامی به کشور از بندر امام خمینی تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، رشد تولید فرآورده‌های دامی، آرامش در بازار مصرف، امنیت غذایی و افزایش اشتغال در این زمینه بیشتر فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر