Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده آدبایور، اخلاق حرفه ای کریستیانو رونالدو، فوق العاده است

طرفداری - امانوئل آدبایور مهاجم سابق آرسنال و تاتنهام که مدتی را نیز به صورت قرضی در رئال مادرید، حضور داشت، خاطرات جالبی از دوران حضورش در پایتخت اسپانیا، تعریف کرد. به گفته آدبایور، مورینیو در یک بازی، بر خلاف ثبت هت تریک از سوی ستاره پرتغالی، به انتقاد شدید از عملکرد او پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش dailymail، این مهاجم توگویی که در حال حاضر در استانبول باشاک شهیر ترکیه، توپ می زند، در سال 2011 به صورت قرضی، به رئال مادرید ملحق شد. آدبایور در 22 مسابقه در تمامی رقابت ها، 8 گل برای سفیدهای مادرید به ثبت رساند. او اظهار داشت:

یک بار در رئال مادرید، ما در نیمه اول با نتیجه 3 بر 0 پیش افتاده بودیم. او (مورینیو) بین دو نیمه به رختکن آمد و بسیار عصبانی بود، طروی که به یخچال و تلوزیون لگد زد و بطری آب را به سمتی پرتاب کرد. او آن روز، تقریبا همه بازیکنان را از لب تیغ گذراند. یادم هست که مورینیو، یک بار پس از هت تریک رونالدو در یک بازی، در رختکن از عملکرد او انتقاد کرد و گفت: "همه می گویند که تو بهترین بازیکن دنیا هستی اما بد بازی می کنی. به من نشان بده که بهترین هستی." کریستیانو این انتقاد را پذیرفت. او بازیکنی است که می تواند در یک بازی هت تریک کند ولی در مورد موقعیت هایی که از دست داده، صحبت کند. 

رئال مادرید در آن فصل (2010-2011) در کورس قهرمانی لالیگا، از بارسلونا شکست خورد و توسط آبی و اناری ها از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز، کنار رفت. شاگردان مورینیو اما، با غلبه بر بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا، قهرمان این رقابت ها شدند. رونالدو نیز، آن فصل را با 53 گل برای رئال مادرید، به پایان رساند. آدبایور همچنین، به تمجید از رفتار حرفه ای ستاره پرتغالی یوونتوس پرداخت و عنوان کرد:

او در تمرینات تیم طوری با ما بازی می کرد که انگار با کودکان در حال بازی کردن است. توپ را با کمرش پاس می داد و با گردنش کنترل می کرد. او با یک بار لمس توپ، آن را پنج ثانیه نگه می داشت. چطور چنین چیزی ممکن است؟ در باشگاه بدنسازی کمپ تمرینی، من و راموس از بقیه قوی تر بودیم، اما رونالدو آمد و گفت: "فکر می کنید حرکتی که انجام می دهید مشکل است؟" ما پنج بار آن حرکت را انجام دادیم و کریستیانو، 30 بار. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم