Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: همکاری و وحدت مردم باید در همه امور با هم گره بخورد و از این رو تحریم‌ها از بین می‌رود و اقتصاد کشور راه خواهد افتاد و همان اقتصاد مقاومتی با کمک مردم و همکاری سه قوه می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «آیت‌الله امامی کاشانی» امروز جمعه (6 اردیبهشت‌ماه) در خطبه دوم (سیاسی) نماز جمعه تهران با اشاره به هفته کار و بزرگداشت و تجلیل روز کارگر اظهار داشت: اگر ما در کار سست و تنبل و به سمت راحت‌طلبی باشیم بیانگر این است که ما کار نمی‌کنیم، اینکه روز کارگر داریم تنها قشر کارگر جامعه هدف نیست بلکه همه ما به نوعی کارگر به شمار می‌رویم و باید به کاری که در هر بخشی انجام می‌دهیم به درستی اهتمام بورزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در اول سال شعار «رونق تولید» را مطرح کردند که دقیقا به موضوع اشتغال،کار و کارگر اشاره دارد و از این رو می‌توان معیشت درست را تامین کرد، دولت، مجلس و دستگاه قضا نمی‌تواند چرخه تولید را متوقف کند، توقف تولید آسیب تولید مفید را به همراه دارد، هرتولید حلال و به نفع کشور باید از آسیب به دور باشد.

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: سرمایه‌گذرای داخل کشور باید تولید را به راه بیاندازد، حیف است که سرمایه‌گذار داخلی به خارج از مرز ما برود، شاید درآمد کم باشد اما خداوند برکات زیادی را در این تولید به ما ارائه می‌کند، ما همه باید خود را سرباز امام زمان(عج) بدانیم و با این دید کار کنیم.

 

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به تحریم‌ها یادآور شد: دشمن از تمام اطراف ما را دوره کرده است، آمریکا با حضور ترامپ تمام دشمنی‌ها را عریان کرد و پرده‌ها را کنار زد، پس ما با اهمیت دادن به مردم و تولید می‌توانیم خسارت این تحریم‌ها را کم کنیم.

 

وی با اشاره به سیل به عنوان یک درس برای وحدت در مقابل مشکلات افزود: در این سیل اخیر که از یک طرف آب برای ما حیاتی بود و این نیاز را برطرف کرد اما مشکلاتی را هم به همراه داشت، در این راه دولت و هرکسی در توانش هست باید کمک کند اما در ابتدا این اتفاق تمام قشرهای جامعه ما به کمک مردم سیل‌زده کشور رفتند و به گفته رهبر معظم انقلاب خاطرات ابتدای جنگ را باردیگر به تصویر کشید و همه مردم با هم همدردی کردند.

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: همکاری و وحدت مردم باید در همه امور با هم گره بخورد و از این رو تحریم‌ها از بین می‌رود و اقتصاد کشور راه خواهد افتاد و همان اقتصاد مقاومتی با کمک مردم و همکاری سه قوه می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

 

آیت‌الله امامی کاشانی با تبریک به سرلشگر سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران ابراز داشت: این سمت را به ایشان تبریک گفته و دعا می‌کنیم با قدرت این راه را ادامه بدهند، سپاه در دوران انقلاب در مقابل هجوم دشمن ایستاد و در کنار سایر نیروهای مسلح تمام توان خود را گذاشت، وقتی ارتش و سپاه در این کشور حضور دارند امنیت کشور برقرار است.

 

وی با اشاره به موضوع تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: مجلس در مقابل این امر پاسخ لازم را داد، اما این موضوع را باید باز کرد، آمریکا آمد و سپاه را تروریست خواند، تروریست یعنی کسی که حمله نا به هنگام انجام می‌دهد و یک آشوب و قتل عام نادرست را در یک کشور رقم می‌زند، حال سوال این است که آیا ترور توسط ایران رخ می‌دهد یا آمریکا؟

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: دفاع از کشور و مردم و همچنین صیانت از کشور به موجب امنیت ملت چیزی است که نیروهای مسلح ما از جمله سپاه انجام می‌دهد، اما دنیا می‌بینیند که جنایت‌های آمریکا و آل‌سعود درمنطقه ما در حال رخ دادن است، داعش و گروه‌های تروریستی در منطقه ما و جنایت‌های یمن و عراق و.... تروریست است یا دفاع ما از کشورمان.

 

آیت‌الله امامی کاشانی تصریح کرد: آیا جنایت‌های آمریکا برای حکومت در خاورمیانه تروریست بودن آنها را نشان نمی‌دهد، امیدواریم روزی به گفته امام راحل خداوند از شما انتقام بگیرد. آل‌سعود امروز برای 37نفر از کسانی که به حکومت انتقاد می‌کردند اعدام اجرا می‌کند و این چه معنایی دارد.

 

وی در پایان گفت: امروز جهان بشریت این رفتارها را می‌بیند و تشخیص می‌دهد که تروریست کیست، در زمان فرج ظلم‌ها زیاد خواهد شد و امروز جهان شاهد چنین ظلم‌هایی است، رفتارهای امروز ترامپ پرده از خبیث بودن آمریکا برداشته و ظلم آنها همه جا را فراگرفته است./

 

 

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل مسجد مقدس جمکران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جامعه الزهرا س قم جشن نیمه شعبان نیمه شعبان رونق تولید وحدت مردم و مسئولان آل سعود آمریکا تروریست تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063020

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه