Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نخستین جلسه کمیته مدیریت عملکرد در سال ۱۳۹۸ که با حضور نمایندگان حوزه های ستادی و موسسات تابعه وزارت عتف برگزار شد، شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد ستاد، دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی، پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است شاخص های عمومی نیز در جلسه کارگروه شاخص های عمومی با حضور مدیران کل حوزه ستادی و دبیران کمیته های شش گانه عضو شورای راهبری توسعه مدیریت به تصویب رسید.

انتهای پیام/

168 / 31 وزارت علوم کمیته مدیریت عملکرد وزارت علوم وزارت عتف شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم وزارت عتف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدعلی زلفی‌گل,وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین کنفرانس ملی مهارتی ایران،گفت:باید جایگاه دانشگاه فنی‌حرفه‌ای توسعه یابد بنابراین تبدیل دانشگاه فنی حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی در حال پیگیری است.
زلفی گل گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد مبنی‌ بر این‌که فارغ‌التحصیلان این دانشگاه شاغل هستند این درحالی است که ایجاد شغل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار هزینه می‌برد برای همین است که مقام معظم رهبری به ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار تأکید می‌کنند.
وزیر علوم همچنین به ایجاد پارک علم و فناوری مهارتی و کنسرسیوم‌های اشتغال اشاره کرد که در این دانشگاه پیگیری می‌شود و افزود: در دو سال گذشته توجه و فعالیت زیادی درخصوص دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است مبنی بر اینکه بودجه دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای هزار و دویست میلیارد تومان بود، هم اکنون امیدواریم به بیش از چهار هزار میلیارد تومان برسد و تقریباً چهار برابر شود.
وی افزود: بیش‌از هزار و پانصد میلیارد تومان نیز در سفرهای ریاست‌جمهوری به استان‌های مختلف برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی‌ شده است.وی همچنین از رفع مشکل استخدامی اعضای هیئت علمی در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور