Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:29:47 GMT

آغاز دوازدهمین دوره پویش روشنا با ادواردو

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۸۶۳

آغاز دوازدهمین دوره پویش روشنا با ادواردو

دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت داستان زندگی ادواردو آنیلی برگزار می‌شود. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت کتاب «ادواردو»، نوشته بهزاد دانشگر کار خود را آغاز کرد.

رمان «ادواردو»، زندگی متفاوت یکی از ثروتمندترین مردان جهان، به نام ادواردو آنیلی است که به قلم بهزاد دانشگر، نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 داستان این رمان در قلب اروپا رخ می‌دهد، در کاخ سناتور آنیلی، صاحب کارخانۀ فیات. داستان از آخر زندگی ادواردو شروع می‌شود و سه خط داستانی به هم بافته، در هم می‌تنند و هر چین و شکنِ این بافته، فصلی از رمان است و داستان را پیش می‌برد.

خط اول داستان خود ادواردو است؛ خانواده‌اش، دوستانش، مسلمان‌شدنش، اتفاقاتی که برایش می‌افتد و ظلم‌هایی که مافیای صهیونیستی بر او می‌برند. نمی‌توان از مسلمان شدن ادواردو حرف زد و از دانشجویان پیرو خط امام و امام حرف نزد. انگار ریشۀ استبصار عده‌ای، چون آنیلی به امام بر می‌گردد. تا دهۀ هفتاد کسی دقت نکرده بود آ. ن. که با موهای بور در نماز جمعه، پشت سر حضرت آیت الله خامنه‌ای ایستاده است و در صف اول نماز می‌خواند، پسر سناتور ایتالیایی، امپراطور ثروت و قدرت ایتالیاست. تا همین سا ل‌های اخیر کسی نمی‌دانست ادواردو دقایقی توفیق زیارت و مصاحبت حضرت امام (ره) را داشته است.

خط دوم داستان جریان مستندسازان ایرانی است که برای کندوکاو جریان ادواردو به ایتالیا سفر می‌کنند و اتفاقاتی برای‌شان می‌افتد. جریان سوم داستان هم جریان خبرنگار ایتالیایی است که در فرهنگ خود و بستر زندگی خود به‌دنبال حقیقت جریان می‌گردد. این سه خط در هم می‌تنند و تا پایان داستان به هم می‌رسند.

توزیع بیش از 35 هزار جلد از «خداحافظ سالار» در پویش روشنا«آئینه تمام‌نما»؛ محور نهمین دوره پویش روشنا

 

دبیرخانه پویش برای برندگان این دوره 14 جایزه 10 میلیون ریالی برای 14 نفر و یک جایزه 100 میلیون ریالی برای یک نفر در نظر گرفته است. این جایزه تا شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این پویش می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

افتتاحیه دوازدهمین دوره پویش کتابخوانی روشنا روز یکشنبه،‌8 اردیبهشت‌ماه،‌ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سی و دومین نمایشگاه کتاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و دومین نمایشگاه کتاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات انقلاب اسلامی سی و دومین نمایشگاه کتاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران IranOpenRobocup۲۰۲۴ و انتخابی جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار و تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با عنوان IRL در لیگ ربات پرنده (Flying Robots) میان ۲۵ تیم شرکت‌کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور با غلبه بر تیم‌های قدرتمندی همانند MRL دانشگاه آزاد قزوین، EEIUST دانشگاه شهید بهشتی، KN۲C دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی (ره)، RRL دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، EEIUST دانشگاه علم و صنعت ایران، Black Tear دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌های آزاد تبریز، شیراز، تهران غرب، یزد، کرمانشاه، کادمی رباتیک و هوش مصنوعی فناور؛ پس از تیم XEROX UAV دانشگاه شهید بهشتی (ره) بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

هدایت و مشاوره تیم را سیدابوالفضل حسینی، استادیار گروه برق و رئیس مرکز تحقیقات برق و الکترونیک واحد یادگار امام (ره)، بر عهده داشت و اعضای تیم رباتیک واحد که به سرپرستی علی بابایی در این رویداد بین‌المللی شرکت نمود را نفرات زیر تشکیل دادند:
مهندس مهدی زارعی، مهندس سیدمجتبی هژبری، مهندس حمیدرضا خسروی‌زاده، علی تیموری، رامتین نصیری، دنیز نورمحمدزاده ملکی، امیرمحمد گودرزی‌نیا، فاطمه سخایی، زهرا حکیمی، فاطمه لطفی، حسین عابدی، شایان مأموریان، ماهان صفایی، عرفان نادری، مهدی سلمانی، محمدحسین عمویی، علیرضا دلیسناو، عرفان صبوری محله و عرفان گنجی.

به گزارش آنا، این دوره از مسابقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از پنج کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر