Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:43:31 GMT

موانع تولید و جذب سرمایه‌گذار در دشت ورامین رفع شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۸۷۱

موانع تولید و جذب سرمایه‌گذار در دشت ورامین رفع شود

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی ورامین خواستار رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار در راستای شعار سال و رونق تولید شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین طی سخنانی ضمن تاکید بر لزوم رعایت تقوی در تمام شئون زندگی گفت: هرگاه خدا را حاضر بر اعمال خود بدانیم، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه و نیز مشکلات فردی حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار پیگیری سامان دهی و تقویت فعالیت‌های قرآنی در شهرستان ورامین شد و گفت: دستگاه‌ها می‌بایست از فعالیت‌های قرآنی حمایت کنند و شاهد برپایی دوره‌های آموزشی جهت پرورش اساتید و رشته‌های مختلف قرآنی باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در ادامه بر تلاش جهت تحقق شعار سال و رونق تولید تاکید کرد و افزود: معرفی کالاها و تولیدات شهرستان ورامین باید در دستور کار ادارت مرتبط قرار بگیرد و نیز مجموعه‌های اداری جهت رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذاران فعال‌تر شوند.

وی خواستار همکاری تمامی دستگاه‌ها جهت تقویت قرارگاه نماز جمعه و ارائه برنامه‌های ادارات در این خصوص شد.

محمودی گلپایگانی همچنین از کمک‌های مردم ورامین به سیل زدگان تقدیر و بر لزوم ارائه گزارش جامع به مردم و ثبت این کمک‌ها در تاریخ شهرستان ورامین تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وضعیت قلیان سراها باید به طور دقیق پیگیری و مدیریت آنها توسط دستگاه‌های مرتبط بررسی شود.


انتقاد امام جمعه موقت ورامین از وضعیت قلیان سراهای این شهر

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعدازظهر پنج شنبه در حالی که توسط میرزا حسینیان، مدیر شبکه بهداشت ورامین همراهی می‌شد، از نمایشگاه هفته سلامت این شهرستان بازدید کرد.

وی ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه گفت: باید در حوزه سلامت تمام دستگاه‌ها و مردم دست به دست یکدیگر بدهند.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از رشد بی حساب و کتاب قلیان سراها در این شهر و عدم نظارت بر آنها افزود: باید دستگاه اجرایی با پای کار آوردن تمام دستگاه‌های مرتبط به داد جوانان و خانواده‌ها برسد.

وی تصریح کرد: شهرستان ورامین با وجود برخورداری از ظرفیت ها و استعدادهای ناب ورزشی، از سطح سرانه ورزش اندکی برخوردار است و بیش از فضای ورزشی، قهوه خانه و قلیان سرا دارد.

محمودی از دادستان، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف ورامین و سایر تأثیر گذاران این شهرستان خواست با هدایت فرمانداری در مدیریت این مشکل ورود پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس شبکه بهداشت ورامین نیز در این بازدید گزارشی از غرفه‌ها و استقبال مردم ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گرگان با هفت چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است که باید در جهت برطرف کردن آنها تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، حجت مقسم اظهار کرد: به شهردار توصیه کردیم به ۱۰۰ میلیارد تومان در رابطه با محرومیت‌زدایی از محلات گرگان اکتفا نکند و از محل اعتبار سازمان‌ها و خصوصاً معاونت عمرانی استانداری برای تحقق مناسب پیام بودجه کمک بگیرند.

وی افزود: گرگان با هفت چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است که چالش اول آن ترافیک است، بازگشایی محور طبیعت و کمربندی گرگان به سرخنکلاته یک نیاز اضطراری به حساب می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ترافیک به خشونت شهروندان دامن می‌زند و این معضل صرفاً با دخالت فرمانداری و شهرداری قابل حل نیست و نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: چالش دوم پر شدن ظرفیت آرمستان‌های شهر است و اگر اتفاقی بیفتد، قطعاً غافلگیر می‌شویم.

وی در خاتمه یادآور شد: چالش سوم جذب نکردن سرمایه‌گذار است که باوجود تلاش‌های فراوان موفق به جذب سرمایه‌گذار نشده‌ایم و پروژه‌های ما در انتظار جذب سرمایه‌گذار باقی مانده است.

کد خبر 745077

دیگر خبرها

  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است