Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:55:11 GMT

کلاس های جبرانی تحصیلی در مناطق سیلزده برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۹۶۱

کلاس های جبرانی تحصیلی در مناطق سیلزده برگزار شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور جبرای عقب ماندگی تحصیلی دانش اموزان در مناطق سیلزده پلدختر و معمولان کلاس های جبرانی برای انان برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا رضا زینی وند مقدم افزود: اکثر مدارس آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌ها از 24 فروردین دایر شده و روند عادی آموزش در این مدارس برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین کلاس‌های جبرانی و تقویتی کنکور برای پایه دوازدهم با حضور یک‌صد نفر از اساتید برجسته استان تهران برگزار شده و با ارزیابی‌های انجام شده، دانش‌آموزان حاضر در این کلاس‌ها و اردوی علمی- آموزشی شهرستان پلدختر، اعلام رضایت کردند.
زینی‌وندمقدم با تاکید بر اینکه این دوره به مدت 30 تا 45 روز برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق سیل‌زده اجرا خواهد شد ادامه داد:‌ آزمون نهایی پایه دوازدهم مناطق سیل‌زده در سه مرحله خرداد، تیر و شهریور است که نمره قبولی دانش‌آموزان در هر مرحله از این آزمون‌ها به‌عنوان نمره خرداد تلقی خواهد شد.
وی افزود:‌ با هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های مقام عالی وزارت آموزش و پرورش با وزارت علوم، به‌دنبال اختصاص سهمیه مناطق سیل‌زده برای کنکور 98 هستیم.
وی اظهار داشت: زمینه حضور دانش آموزان پایه دوازدهم که محل سکونت انها بر اثر سیل تخریب شده در مدارس شبانه‌روزی فراهم شده و اردوی علمی- آموزشی آنان با حضور اساتید مجرب، نخبه و علمی شهر تهران در حال برگزاری است.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سيل 98 آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا

طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

او ادامه داد: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

طباطبایی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی افزود: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود. 

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

گفتنی است که کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از ۵ اردیبهشت