Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:49:11 GMT

فرنگی‌کاران پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۱۰۴

فرنگی‌کاران پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۸ صبح فردا (شنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر شیان چین آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، رضا خدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف الهام بهرام اف دارنده مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان مانجیت از هند و آسان سلیمان اف از قرقیزستان روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۳ کیلوگرم سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده کشتی میان یوشیکی یامادا از ژاپن و مازیتوف از تاجیکستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این دور در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ارباتو تیو از چین و کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان می‌رود. در این وزن ۹ کشتی گیر شرکت کرده اند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان بیلان نالگیف از ازبکستان و ریدونگ ژانگ از چین سرشاخ می‌شود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دیدار نخست به مصاف فی پنگ دارنده مدال برنز آسیا از چین می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده ماتسو سومی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و هیا گئون پارک از کره جنوبی مبارزه می‌کند. در این وزن ۱۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر شرکت کرده اند، امیر قاسمی منجزی در دور اول با مورات رامونوف دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی و ریوتا کونو از ژاپن می‌رود.

کد خبر 4600620 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و در ۵ وزن نخست تیم ایران ۴ نشان رنگارنگ کسب کرد. امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم و ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم صاحب نشان طلا شدند، پویا دادمرز به نشان نقره رسید و ایمان محمدی به نشان برنز بسنده کرد. رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز سه شنبه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • فرنگی‌کاران ایرانی درخشیدند/ ۴ مدال در روز نخست