Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:42:26 GMT

تحریم نفتی ایران، اقتصاد دنیا را متزلزل می کند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۱۱۹

تحریم نفتی ایران، اقتصاد دنیا را متزلزل می کند

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تحریم نفتی ایران اقتصاد دنیا را فلج و متزلزل خواهد کرد و تلاش های آمریکا در این رابطه به جایی نمی رسد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با تاکید بر اینکه تحلیلگران خارجی می گویند، 'امریکا می خواهد جهان را به آتش بکشد'، اظهار داشت: آنها می گویند باید دنیا برای مقابله با یکته تازی نابخردانه آن بسیج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مسئولان و ملت ولایتمدار و هوشیار ایران اسلامی ثابت کرده اند که اگر همت کنند مرزها را می شکنند و تلاش آمرایکا مثل گذشته به جایی نمی رسد.
خطیب جمعه زنجان افزود: در ششم اریبهشت 1367 رژیم مسلمان کش صعودی اقدام به قطع رابطه با جمهوری اسلامی کرد و با این کار نوکری خود با آمریکا و حمایت از رژیم جعلی اسرائیل را هدف قرار داد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر سفیرآمریکا در عربستان صعودی تعیین کننده است و از طرفی نیز با اسرائیل غده سرطانی اتحاد استراتژیک دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: آمریکای جنایتکار که سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دارد، مجلس ایران نیز نظامیان آنرا در این لیست جای داد.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به 9 اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: 12 اردیبهشت نیز سالروز شهادت عالم مجاهد مرتضی مطهری در تقویم ایران ثبت شده است.
وی 20 شعبان المعظم را آغاز دهه کرامت و غبار روبی مساجد بیان کرد و افزود: مساجد باید به لحاظ معنوی و فیزیکی آراستگی داشته باشد و در این مکان های مقدس نماز جماعت اقامه، صدای اذان و قرآن بلند شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مساجد را پایگاه اجتماعی مسلمانان خواند و اضافه کرد: از این مکان ها شهدا، رزمندگان و جانبازان به جبهه ها اعزام شده و جوانان در آن تربیت یافته اند.
حجت الاسلام خاتمی به همبستگی و همدلی مردم در مناطق سیل زده کشور اشاره و یادآوری کرد: همه آحاد جامعه اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، حوزه، دانشگاه ها و سایر اقشار سسل عاطفه و خدمت رسانی خود را به منصه ظهور گذاشتند که این مهم می تواند اتحادی برای ایستادگی در برابر دشمنان متجاوز باشد.
9505/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تحريم نفت امريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است