Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - امام جمعه بروجرد گفت: آمريکا با تحريم، تهديد و فشار به دنبال کمرنگ کردن نفوذ ايران درمنطقه و جهان است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به تشديد تحريم هاي نفتي عليه ايران توسط آمريکا افزود: بسياري از کشورهاي جهان با تشديد تحريم هاي نفتي آمريکا عليه ايران همراه نيستند و اين موضوع باعث شکست توطئه هاي آمريکا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: افکار عمومي جهان با آمريکا همراه نيست و به طبل تو خالي بودن اين کشور نيز پي برده اند.
خطيب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اينکه FATF را امريکا و اسرائيل فرماندهي مي کنند، بيان کرد: عقب نشيني در برابر دشمنان باعث گستاخ شدن آنان مي شود، براين اساس ما بايد براي به دست اوردن پيروزي در برابر همه فشارها و تهديدات دشمن مقاومت و ايستادگي کنيم.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني اضافه کرد: دشمنان قصد ساقط کردن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را دارند و نمايندگان مجلس نيز با تصويب قوانين FATF با دشمنان همراهي نکنند.
وي ادامه داد: پيامبر اسلام (ص) با بوسيدن دست کارگر اهميت کار و دراوردن رزق و روزي حلال را به مردم نشان دهد.
امام جمعه بروجرد يادآور شد: فرهنگ کار در کشور ما ضعيف است، براين اساس بايد با افتخار فرهنگ کار را در کشور به خصوص در بين جوانان ترويج دهيم.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني با اشاره به فرا رسيدن هفته معلم و سالروز شهادت شهيد مرتضي مطهري افزود: شهيد مطهري با تاليف کتب مختلف در زمينه ها و سطوح مختلف به دنبال رفع نيازهاي علمي و آموزشي جامعه بود.
وي اظهارداشت: شهيد مطهري پاداش مجاهدتهاي خالصانه خود را با شهادت از خدواند گرفت و روز شهادت اين بزرگ مرد به عنوان روز معلم نامگذاري شد.
خطيب نمازجمعه بروجرد بيان کرد: مردم از نمايندگان خود در شوراهاي اسلامي شهر و روستا توقع دارند که براي رفع مشکلات شهر با کار کارشناسي اقدامات مفيد انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني اضافه کرد: شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجرد در رفع مشکلات جايگاههاي سوخت سي ان جي اقدامات لازم را انجام دهند.
7190/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود