Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: محیط‌های اقتصادی باید وجهه جنگ اقتصادی به خود بگیرند تا همه احساس کنند که در حال جنگ هستیم و از تمامیت اقتصادی کشور دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه کار و تلاش در جامعه به فرهنگ تبدیل شود عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با قشر کارگر داشتند فرمودند، که قشر کارگری در مملکت جمهوری اسلامی ایران وفادارترین قشر است و از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه کار کارگران جامعه باید جهادی و بی وقفه باشد تا تولید رونق یابد افزود: شأن کارگران جامعه باید حفظ شود در و این تلاش و کشش کارگران باید به فرهنگ کار و کوشش در جامعه تبدیل شود.

امام جمعه در ادامه اظهار داشت: کسی که کار می‌کند تا رفاه خانواده‌اش را تأمین و آبرویش را حفظ کند اجر و پاداش بسیاری نسبت به شخصی که در میدان حرب شمشیر می‌زند دارد و حتی افضل‌ترین فرد نیز به درگاه خداوند است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: امروز که آمریکا کشور را تحریم می‌کند و جنگ اقتصادی راه می‌اندازد مسئولین و مردم باید با تکیه به ظرفیت‌های داخلی کشور زمینه تقویت ظرفیت‌های داخلی را فراهم کنند.

حجت الاسلام قریشی افزود: اگر از خداوند روی برگردانیم شکست می‌خوریم واگر بایستیم موفق می‌شویم به راحتی میگوییم دشمن و دشمنان نفس‌های آخر را می کشند و به نتیجه‌ای می رسند که در برابر مردم کشور ایران و نظام مقتدرش سر تعظیم‌خم کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در استان خود مسئله صادرات و واردات را به بهترین شکل مدیریت کنیم و در این مسئله مسئولان باید به کارها سرعت بخشند گفت: دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی بخش خصوصی و تولیدی‌ها را در دست بگیرند و راه حلی برای حل مشکلات واحدها ارائه بدهند.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه گفت: باید در داخل کشور مدیریتی که برعهده مسئولان و مدیران است درست باشد تا تحریم‌ها به فرصت تبدیل شود.

حجت الاسلام قریشی با گلایه بر بی توجهی به مسئله حجاب و عفاف عنوان کرد: برخی از بانوان مسئله حجاب را به طور کلی فراموش کردند این مسئله حرام شرعی و قانونی دارد و مسئولان باید به این مسئله رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه محیط خصوصی ارتباطی به عموم ندارد اما اینکه در محیط عمومی و خیابان‌ها شاهد معصیت باشیم باید با این وضعیت برخورد قانونی شود گفت: لازم است تا مسئولان و عموم مردم با دقت به عرصه امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند و از رفتار نادرست افراد در صحنه عمومی جامعه جلوگیری کنند.

کد خبر 4600630

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور

به عنوان کسی که مسئولیت استانی و همچنین ملی در وزارت ارشاد دارم ارتباط‌های گسترده‌ای با هنرمندان داشته‌ام و می‌توانم به غلبه صفا، سلامت و نجابت در جامعه هنری و فرهنگی ایران شهادت بدهم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:ایرنا

دیگر خبرها

  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...
  • هنر شعر کلید طلایی پیوند قشر جوان با انقلاب اسلامی
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تضمین کننده امنیت اجتماعی است
  • رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است