Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:38:16 GMT

بازیگر فیلم «مارمولک» درگذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۲۵۸

بازیگر فیلم «مارمولک» درگذشت +عکس

خبرگزاری مهر: الناز وفایی از اقوام سعید نورالله‌ی از بازیگران سینما و تلوزیون در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام خبر فوت این هنرمند عنوان کرد: سعید نورالله‌ی حوالی ساعت ۵ صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه به دلیل سکته مغزی و لخته شدن خون فوت کرد و در حال حاضر مراسم خاکسپاری وی در حال انجام است.

وی افزود: پیکر او در قطعه هنرمندان دفن نمی‌شود چراکه به خانوده ایشان اعلام شد برای خاکسپاری در قطعه هنرمندان باید نامه نگاری شود و این کار حدود ۲، ۳ روز طول می‌کشد به همین دلیل خانواده وی رضایت ندادند و گفتند دوست دارند زودتر پیکر سعید نورالله‌ی دفن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نورالله‌ی در آثاری همچون فیلم سینمایی «مارمولک»، سریال تلویزیونی «متهم گریخت»، فیلم سینمایی «لیلی با من است» و … به ایفای نقش پرداخته بود.

خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

منبع: فردا

کلیدواژه: سکته مغزی درگذشت بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا شجاعی که بود و علت درگذشت او چه بود؟

دکتر زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات امروز پس از طی دوره‌ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

زهرا شجاعی که بود؟

روزنامه شرق نوشت: در سیاست ایران کمتر زنانی بودند که بتوانند در فضای سلب فعالیت سیاسی ایران دوام بیاورند. پیش از انقلاب در ایران زنانی بودند که در لایه اول گروه های سیاسی فعالیت می کردند و بعد از انقلاب اما تعداد زنان فعال در حوزه سیاست کمتر شد تا با روی کار آمدن دولت اصلاحات فضا برای فعالیت بیشتر گروه های فکری فراهم شد. در این بین در دولت سید محمد خاتمی بود که برای اولین بار زنی در سمت رییس مرکز زنان و خانواده به هیات دولت راه پیدا کرد. زهرا شجاعی  چهره زنی از اولین ها در فضای سیاسی ایران است. او به عنوان اولین زنی که با عنوان شغلی زنان و خانواده به هیات دولت رفته گفته ها و ناگفته های زیادی از دوران فعالیت سیاسی دارد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • زهرا شجاعی که بود و علت درگذشت او چه بود؟
  • زهرا شجاعی درگذشت
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران