Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: امنیت امروز کشورمان به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) و مجاهدت و تلاش شبانه روزی آن ها در دفاع از ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و تجلیل از مجاهدت شبانه روزی آن ها ، افزود: اخلاق مداری، ولایت پذیری، داشتن اخلاص و تفکر انقلابی و در مسیر خدا حرکت کردن از مهم ترین ویژگی های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره با روحیه اخلاق مداری دنبال اصلاح جامعه هستند و برخلاف سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای منطقه که به دنبال نابودی افراد هستند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج ) با داشتن ویژگی قانون مداری تنها قانون را مرجع می دانند و نگاه می کنند.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: نیروهای اطلاعاتی در کشورهای دیگر به راحتی مرتکب حرام می شوند در حالی که در ایران اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج) به دنبال امنیت سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی هستند و همواره همه امور را رصد می کنند.
وی گفت: امروز ما ابرقدرت جهان هستیم که سربازان ما با رصد تمامی تحرکات دشمنان در دیگر کشورها همواره سرویس های اطلاعاتی دنیا را متحیر کرده اند.
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: همه وظیفه داریم در کنار نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دفاع از امنیت کشور که در دنیا بی نظیر است با اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
3012/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي خطبه ها نماز جمعه قصرشيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید عزت ملی را به دنبال دارد

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: جهش تولید عزت ملی را به دنبال دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به حکمت 47 نهج‌البلاغه اظهار داشت: ارزش یک انسان به اندازه همت اوست و صفت همت بزرگ مخصوص انسان است به نحوی که همت بلند یعنی وقتی فرد به یک هدف و غایت رسید اکتفا نکند.

وی با بیان اینکه نمونه‌ای از همت بلند ملت عظیم‌الشان ایران است، افزود: این ملت انقلاب کرد و در میان ملت‌هایی که انقلاب کرده است کمتر دیده شده است که کار به پایان برساند؛ این ملت انقلاب کرد و ظالم را از بین برد و چله پرافتخار را پشت سر گذاشت و بدون خیانت به آرمان‌های خود اهداف را به پیش می‌برد.

امام جمعه کاشان عید 12 فروردین را اولین مناسبت پیش رو دانست و ابراز داشت: این انقلاب را مردم به وجود آورد و آرزوی تمامی دین‌داران، شهدا، انبیاء، رسل و رهبران را محقق کردند و این عید، عید ملی و مذهبی است و از این رو امام فرمودند صبحگاه 13 فروردین روز نخستین حکومت الله و مستضعفین است و پیشکسوتان در 12 فروردین تئوری جدایی دین از سیاست با رای قاطع بالای 98 درصد باطل کردند.

وی ضمن اشاره به شعار سال 1403 مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: انقلاب ما که پیروز شد یک اقتصاد کاملا وابسته به ما ارث رسید و بحران‌هایی را آمریکاییان در نقاط مختلف کشور نظیر کردستان به وجود آوردند و پس از آن جنگ تمام عیار بین‌المللی علیه ما تحمیل کردند و با این جنگ زیرساخت‌های کشور ما کوبیده شد.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن اشاره به روی کار آمدن دولت‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از دولت‌ها معروف به دولت سازندگی بود که اصل سازندگی مورد تأیید بود اما در دوره دوم یک نگرانی مشهود بود که توسط رهبر معظم انقلاب تذکر داده شده بود و آن هم مخدوش شدن عدالت اجتماعی است.

وی تاکید کرد: در دولت اصلاحات همان جهت‌گیری اقتصادی دولت سازندگی را داشت و رهبر معظم انقلاب باز هشدارهایی در زمینه مشکلات اقتصادی ایراد کردند و با روی کار آمدن مجلس ششم رهبر معظم انقلاب بر روی مسئله معیشت تاکید کردند و در این زمینه هشدارهایی دادند.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به روی کار آمدن دولت نهم افزود: با وجود اقدامات خوب این دولت اما رهبر معظم انقلاب متذکر شدند که دولت نهم به سند چشم‌انداز توجه لازم را ندارد در حالی که سند چشم‌انداز یک موضوع فرادولتی است.

وی ابراز داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم تمرکز بر روی مسئله سیاست خارجی بود که موجب شد توجه به مسائل اقتصادی کمرنگ شود و نتیجه یک دهه عقب‌ماندگی شد؛ اگر فرمایشات رهبری را دنبال کنید از همان ابتدا 10 سیاست را برای بهتر شدن اقتصاد بیان کردند به نحوی که تاکید کردند که الگوی غرب یک الگوی ناموفق است و باید بر اساس الگوی اسلامی ایرانی باشد و باید نیروهای جوان ثروت‌آفرینی کنند و کارها باید اولویت‌بندی شود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه آرزوی رهبر معظم انقلاب اقتصاد بدون وابستگی به نفت است، گفت: صادرات غیرنفتی به لطف انقلاب اسلامی 60 برابر شده است و این بدین معنی است که ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد و از سوی دیگر نیز باید با کالای قاچاق مبارزه کرد و صنعت و دانشگاه ارتباط خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه کاشان فرمایش رهبر معظم انقلاب را به اندازه حد و اندازه خود عملیاتی کند، تصریح کرد: جهش تولید باعث اشتغال پایدار، کاهش بیکاری، رونق صادرات، درآمد ارزی، کاهش تورم، استقلال اقتصادی، عزت ملی و افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه هر کجا فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را گوش دادیم به توفیقات رسیدیم، تاکید کرد: حقیقتا اسرائیل یک غده سرطانی است چراکه با وتو قطعنامه علیه فلسطین توسط روسیه یک عملیات تروریستی در این کشور انجام شد و اقدام غیرانسانی دیگر شهادت جمعی از زنان پناهنده به بیمارستان شفا بود.

اقتصاد مهمترین موضوع کشور است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه‌السلام اردستان، اظهار داشت: شب قدر قرآن کریم در آن نازل شد و شب نزول فرشتگان برای تقدیر افراد و از این شب بالاتر نداریم و باید آن را دریابیم و شب قرآن ناطق هم شب شهادت حضرت علی علیه‌السلام است و هر سه شب احتمال شب قدر وجود دارد و توسل به قرآن در این ایام ما را به خدا می‌رساند.

وی افزود: باطل همیشه سر و صدا دارد اما حق سنگین و باوقار همچون مولایشان حضرت علی علیه‌السلام هستند لذا نباید زیاد نگران اتفاق‌های اطراف بود زیرا اینها زود گذر است و حق که پایدار است خود را نشان خواهد داد و باطل که همیشه دارای تهمت و دروغ است از بین خواهد رفت و باید گذشته‌ها و خرابی‌های خود را با دعا ترمیم کنیم.

امام جمعه اردستان گفت: روز جمهوری اسلامی و طبیعت را پیش رو داریم که رفراندوم برای تثبیت جمهوری اسلامی انجام و در تقویم تاریخ ماندگار و ثبت شد و روز طبیعت هم برای انس گرفتن مردم با طبیعت است که امسال مصادف با شهادت حضرت علی علیه‌السلام شده است و افراد اهل دین و دیانت این روز را به حرمت حضرت علی  به طبیعت نروند و توصیه می‌شود یک روز دیگر به طبیعت بروند و این روز شهادت را پاس داشته و حرمت نگه دارند تا موجب شادی یک عده دشمن قرار نگیریم.

حجت‌الاسلام دهشیری ابراز داشت: ظلم‌هایی در غزه انجام می‌شود و کسی جوابگوی این جنایت‌ها نیست و زنان مورد جسارت قرار می‌گیرند و سازمان‌های حقوق بشری خفقان گرفته‌اند و دارو و غذا را بر روی مردم قطع کرده‌اند که امید است روزی دنیایی بدون ظلم داشته باشیم و موضوع اقتصاد هنوز موضوع مهم کشور است که رهبر انقلاب به آن اشاره داشته‌اند.

وی تصریح کرد:  هفته آینده روز قدس خواهد بود که همه شرکت خواهند کرد و ثابت خواهند کرد که موضوع فلسطین مهم‌ترین موضوع روز دنیاست.

روز قدس روز بین‌المللی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به فضیلت شب‌های قدر اظهار داشت: بزرگ‌ترین نعمت خداوند که قرآن است در این شب‌های عزیز نازل شده است.

امام جمعه بادرود با تاکید بر اینکه ایام قدر را قدر بدانیم به منزلت این شب‌ها اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر با توسل به قرآن و ائمه اطهار برای آمرزش الهی تلاش کنیم.

وی با اشاره روز سالروز جمهوری اسلامی بیان کرد: روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است چون مردم با رأی خود حکومت و دولت‌مردان را برگزیدند.

حجت‌الاسلام عقیلی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با برخی از شعرای کشور تصریح کرد: یکی از همین رسانه‌ها اشعار است، دنیا با رسانه مدیریت می‌شود و کشور ما نیز باید در این زمینه هم ورودی خوب و هم خروجی خوب داشته باشد.

حجت‌الاسلام عقیلی ابراز داشت: متأسفانه در فضایی که نقش رسانه‌ها بسیار مهم است نه ورودی و نه خروجی قابل توجهی در این بستر وجود ندارد و باید این فضا تقویت شود.

تحلیل آیت الله علم الهدی از «نقش مردم» در تحقق شعار سال

امام جمعه بادرود با اشاره به مسائل غزه و روز قدس گفت: روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللیِ اسلامی است؛ روزی است که ملت ایران می‌تواند با کمک ملت‌های مشتاق دیگر، که امروز خوشبختانه تعدادشان هم متعدد و زیاد شده، یک حرف حقی را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، 60 سال است که دستگاه استکبار دارد سرمایه‌گذاری می‌کند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال ترویج فحشاست
  • جهش تولید عزت ملی را به دنبال دارد
  • رژیم صهیونیستی را برای نابودی اسلام درمنطقه ایجاد کرده اند
  • ایران اسلامی در حال فتح قله‌های پیشرفت است
  • روز قدس امسال دیدنی خواهد بود
  • رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی و نگاه روشن به آینده باشند
  • مردم ایران در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادند
  • روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است