Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:54:59 GMT

لزوم ورود پلیس به مسئله دستکاری در نظرسنجی صداوسیما

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۳۲۷

به گزارش خبرنگار  ایلنا، محمد جواد آذرمی جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین توئیت خود خبر از این موضوع داد که دستکاری در نظرسنجی صداوسیما توسط احدی از کارکنان اسپانسر یکی از برنامه‌های حاضر در نظرسنجی صورت گرفته است.

متن پیام آذرمی جهرمی به شرح زیر است:

«براساس گزارش بررسی وقایع فنی، دستکاری در نظرسنجی صداوسیما توسط احدی از کارکنان اسپانسر یکی از برنامه‌های حاضر در نظرسنجی صورت گرفته است که آرا را به سود برنامه خود تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه این فرد و یا آمر بایستی در بررسی‌های پلیسی مشخص شود.»

وضعیت نظر سنجی و اعلام آرای جشنوراه تلویزیونی  جام چندی پیش همراه با اشکالات زیادی شده بود که این مسئله   حواشی بسیاری را برای سازمان صدا و سیما ایجاد کرده بود .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران سازمان صدا و سیما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صداوسیما جهرمی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر سه شنبه در دیدار نوروزی با سیدمحمد آقامیری استاندار قم اظهار کرد: اقدامات استانداری قم قابل تحسین بوده چراکه خدمت‌رسانی در اولویت آنان قرار دارد.

امام جمعه تهران بیان کرد: گزارش استاندار قم نشان دهنده این موضوع است که مدیریت استان قم بر ریل توسعه زیر ساخت‌ها و معطوف کردن مشکلات حرکت می‌کند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از پیشرفت‌های مثبت استان قم، خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند مثبتی که در استان قم رقم زدید و امروز با افتخار از آن سخن می‌گویید؛ امسال هم ادامه دار و افزایشی باشد تا مشکلات مردم حل و سفره آن‌ها گسترده‌تر شود.

در ابتدای این دیدار استاندار قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان و برنامه های سال جاری استانداری در قم ارایه کرد.

کد خبر 6063232

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • بازخوانی پر پرواز شادمهر عقیلی با مجوز صداوسیما
  • هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد
  • لوازم آرایشی قاچاق به بازار نرسید