Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@14:51:09 GMT

ال کلاسیکوی ایران تحت تدابیر پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۴۲۹

ال کلاسیکوی ایران تحت تدابیر پلیس پایتخت

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره تمهیدات پلیس برای برگزاری مسابقه فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: این دیدار همانند سایر رقابت‌های برگزار شده برای پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس از تمام توان خود برای پوشش عملیاتی و انتظامی مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی به هنگام برگزاری مسابقه فوتبال دو تیم مذکور استفاده خواهد کرد، افزود: با استقرار کلانتری‌ها و سرکلانتری و گشت ضربت پلیس در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه و همچنین آماده باش پلیس مترو در ایستگاه‌های میدان آزادی و ورزشگاه آزادی؛ آماده تأمین امنیت محل برگزاری این دیدار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • سزار سوتو گرادو به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟