Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@09:46:53 GMT

همایش پیاده روی با خانواده در تالش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۶۴۷

همایش پیاده روی با خانواده در تالش برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا پیاده روی با خانواده در شهر تالش، امروز (جمعه) از میدان امام (ره) تا سد سراگاه برگزار شد و اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه ها و نهادهای محتلف در آن شرکت کردند.
حضور پر شور خانواده ها نشانگر استقبال از این برنامه فرهنگی و ورزشی بود و دست نوشته ها با شعارهای زیست محیطی، از تاکید مردم بر حفظ طبیعت و مدیریت پسماند حکایت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم این شهرستان همواره از برنامه های اجتماعی و با نشاط استقبال می کنند و اداره ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد، باید اجرای این قبیل آئین ها را در دستور کار خود داشته باشند.
وی افزود: شعار بزرگ این حرکت مردمی، صیانت از داشته های طبیعی و حفظ سلامتی است و دستگاه های مرتبط باید بیش از این به رسالت خود در سنجش و رصد مولفه های بهداشت و سلامتی فردی و اجتماعی توجه کنند.
در پایان این همایش به قید قرعه به چند تن از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.
شهر تالش بیش از 55 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره ورزش و جوانان پیاده روی خانواده زیست محیطی طبیعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل «امام حسنی‌ها» در روحیه و شادی مردم موثر بود

حجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مردم شهرستان کاشمر ارادت خاصی نسبت به ائمه اطهار دارند، اظهار کرد: در مجالسی که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، شاهد تنوع و شور مردمی بودیم که این جشن‌ها توسط هیأت‌های مذهبی انجام می‌شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: مردمی بودن محافل قرآنی در کاشمر زبانزد است.

وی عنوان کرد: در شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزاری محفل انس با قرآن که با حضور آحاد مردم از سوی جامعه قرآنی شهرستان برگزار شد، به خوبی نمایانگر آن بود که برنامه‌های مذهبی به ویژه محافل این چنین برای ائمه اطهار بانی اصلی و برگزار کنندگان آن خود مردم هستند.

صداقتی افزود: این مراسم‌ها عمدتاً بار اصلی آن بر دوش هیأت‌های مذهبی و جامعه قرآنی است و همچنین همزمانی محافل امام حسنی‌ها در ابتدای سال و ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت در روحیه و شادی مردم اثر گذار بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: باید از دست اندرکان و بانیان این مراسم‌ها تشکر کنیم چون که مزیت برگزاری این محافل برای شادی دل مردم بر کسی پوشیده نیست و خیلی در روحیه مردم اثر گذار بوده است.

وی ادامه داد: کاشمر یکی از شهرستان‌های مذهبی استان و کشور است و وجود امام زادگان واجب التعظیم در این شهرستان و هیأت‌های مذهبی با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی آنها در طول سال باعث شده است، بافت فرهنگی و اجتماعی این شهر یک بافت مذهبی شود و استقبال مردم از این برنامه‌ها بسیار عالی است چون که در شهرستان شاهد برگزاری بعضی از برنامه‌ها هستیم که هزینه‌های بسیار و نیروی انسانی بسیار زیادی را می‌طلبد که مردم خودشان برای اجرای این برنامه‌ها پای کار هستند.

صداقتی تأکید کرد: اگر فقط ادارات خواسته باشند این گونه برنامه‌ها را برگزار کنند عملاً نشدنی است لذا این مردم هستند که خودشان پای کار هستند و برنامه‌ها را تدارک می‌بینند و ما به عنوان تسهیلگر تلاش می‌کنیم حمایت جدی داشته باشیم و پای کارشان باشیم و از این برنامه‌ها حمایت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: جهت برنامه‌های این چنینی برای آینده باید آسیب شناسی کنیم و چند پارامتر دیگر پیش بینی کنیم و با تکمیل بانک اطلاعاتی از خیران و عاشقان کریم اهل بیت بتوانیم انسجام بهتر و بیشتری در برنامه نیمه ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

کد خبر 6064629

دیگر خبرها

  • محفل «امام حسنی‌ها» در روحیه و شادی مردم موثر بود
  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر