Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادگان- امام جمعه چادگان خطاب به مسوولان استان و شهرستان گفت: با تخصیص اعتبار نسبت به مرمت و بازسازی جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان همت گمارند تا از بروز مشکلات برای رانندگان حمل و نقل عمومی که هر روز در این جاده‌ها تردد دارند جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با اشاره به اینکه تقوای نفس بسیار مهم در تقویت روحی و معنوی انسان دارد، اظهار کرد:  مؤمن باید بر نفس خود غلبه کند و همچنین در آگاه‌ سازی فرهنگ نفس در بین جوانان تلاش مضاعف انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هرچه انسان  به خدا نزدیکتر باشد صفات خدا را بیشتر به دست می‌آورد و صفت بخشندگی در اخلاق و مادیات و شرافت از این صفات خداوند است.

امام جمعه چادگان ضمن قدردانی از کارکنان اداره راهداری شهرستان گفت:  اداره راهداری در ساماندهی جاده‌های شهری و روستایی در فصل بارندگی و لغزندگی به شرایط عادی تلاش جهاد گونه داشتند..

وی خطاب به مسوولان استان و شهرستان گفت: با تخصیص اعتبار نسبت به مرمت و بازسازی جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان همت گمارند تا از بروز مشکلات برای رانندگان حمل و نقل عمومی که هر روز در این جاده‌ها تردد دارند جلوگیری شود.

سلیمانی با اشاره به هفته سلامت گفت: کارکنان شبکه بهداشت و درمان  شهرستان برای سلامت مردم در جامعه تلاش می‌کنند و انتظار داریم که مردم به راهنمایی کارشناسان بهداشتی توجه داشته باشند تا محیط جامعه سالم و بدون دغدغه باشد.

وی تأکید کرد: سلامتی تنها به جسم افراد ختم نمی‌شود بلکه شخصی سالم است که از شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار باشد..

امام جمعه چادگان با اشاره به اینکه رفتار ترامپ رییس جمهور آمریکا با ملت ایران اشتباهی بزرگی است افزود: آمریکایی در جهل و نادانی به سرمی‌برد زیرا ملت ایران چهل سال در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان اسلام و در رأس آنان امریکا ایستادند که متزلزل شدن حکومت‌های ظلم در جهان را به همراه داشت.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چادگان حوادث جاده ای خطرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است