Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@22:13:12 GMT

بسته بیمه خانواده در راه است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۹۰۸

بسته بیمه خانواده در راه است

به گزارش پایگاه خبری امتداد، علی صلاحی نژاد گفت: رخداد نوروزی امسال یعنی سیلی که در برخی مناطق به وقوع پیوست بیانگر آن بود که صنعت بیمه به خوبی کالاها و پوشش ها خود را به خوبی توضیح و ارائه نکرده بود، بنابراین نفروختن بهتر از فروش ناقص است.

وی افزود: در این راستا بیمه ملت تصمیم دارد تمام پوشش های بیمه ای خود را به صورت کامل به مشتریان ارائه کند، یعنی بیمه گذاران باید توضیحات کامل از محصول را به بیمه شوندگان بدهند، نخست ارائه اطلاعات جامع سپس توجه به نرخ آن برای ما اولویت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بیمه ملت با اشاره به اینکه بیمه ملت در ۳ استان سیل زده حدود ۲۲۶ میلیارد تومان پوشش بیمه ای ارائه کرده است، گفت: در پوشش هایی که صورت گرفت خسارتی که وارد شده حدود ۲ میلیارد به بیمه ملت و ۸ میلیارد به بخش اتکایی این شرکت است.

صلاحی نژاد اظهار کرد: یکی از مهم ترین مزیت های نمایشگاه بورس، بانک و بیمه روبرو شدن با بازار های جدید است، خوشبختانه یا متاسفانه استارتاپ هایی که وارد بازار شده اند نوظهور هستند که باعث می شود مدیران عامل شرکت ها تدابیر خاصی برای این استارتاپ ها در نظر بگیرند، یکی دیگر از مزیت های این نمایشگاه فروش محصولات به طور مستقیم برای مشتریان است که بیمه ملت توانسته رقم قابل توجهی بیمه نامه طی این روزهای نمایشگاه به فروش برساند.

وی در گفتگو با ستاد خبری دوزادهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با تاکید بر اینکه قرار است مجموعه ای از بیمه نامه ها را در یک قالب به نام بیمه خانواده عرضه کنیم، افزود: بسته ای که برای یک خانواده نیاز است مانند بیمه نامه های درمان انفرادی، عمر، حوادث، ثالث و…. با نرخ ارزنده رقابتی به زودی عرضه خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت