Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای طرح تحول سلامت بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان در بخش های بهداشت و درمان هفت شهرستان جنوب کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، « دکتر نادر پورجمالی» معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن تبریک هفته سلامت، با اشاره به اقدامات دانشگاه در اجرای طرح تحول سلامت به منظور ارتقای خدمات بهداشت و درمانی در جنوب کرمان، گفت: در حال حاضر 392 خانه بهداشت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت فعال هستند که از این تعداد 208 خانه بهداشت در جهت اجرای طرح تحول سلامت احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​نادر پور جمالی، به فعالیت 127 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و پایگاه بهداشتی در جنوب کرمان، اشاره کرد و افزود: 45 مرکز و پایگاه و 2 مرکز درمان بستر با اجرای طرح تحول سلامت در منطقه احداث شده اند و 5 ساختمان تسهیلات زایمانی نیز در حال احداث است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با اشاره به اقدامات حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در سال گذشته،  خاطرنشان کرد: راه اندازی اتاق عمل بیمارستان‌های رودبار جنوب و قلعه گنج، راه اندازی اتاق ال دی آر در بیمارستان‌های کاشانی و 12 فروردین کهنوج، توسعه اورژانس بیمارستان‌های امام خمینی جیرفت و 12 فروردین کهنوج تجهیز، راه اندازی کلینیک ویژه جیرفت و پیشرفت 90 درصدی کلینیک ویژه کهنوج از جمله این اقدامات است.
وی، به راه اندازی مرکز معاینه چشم نوزادان نارس، تجهیز و راه اندازی بخش جدید دیالیز با 18 تخت در جیرفت و ساخت مرکز غربالگری کهنوج اشاره و بیان داشت: در حال حاضر زایمان های بدون درد در بیمارستان منوجان انجام می‌شود و در آینده نزدیک بخش تالاسمی در بیمارستان های رودبار جنوب و قلعه گنج راه اندازی می‌شوند.
پور جمالی، افزود: تعمیر و بازسازی بخش‌های ۶ بیمارستان منطقه، محوطه سازی بیمارستان امام جیرفت و در حال اقدام بودن محوطه سازی بیمارستان 12 فروردین کهنوج، مصوب شدن ساخت بیمارستان 220 تختخوابی کهنوج از دیگر خدمات در راستای ارائه خدمات سلامت به مردم جنوب کرمان است.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با اشاره به احداث مراکز بهداشت شهرستانهای رودبار، فاریاب، عنبرآباد، جیرفت و قلعه گنج، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت بیش از 102 میلیارد تومان در بخش های بهداشت و درمان هفت شهرستان حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هزینه شده است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل جامعه الزهرا س قم خبرگزاری مقام معظم رهبری نیمه شعبان ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرای طرح سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی آشوبی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت آغاز به کار کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور میلیونی مسافران به این استان بیان کرد: کادر درمان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان در طول سال و ایام تعطیلات نوروز در حالت آماده باش در آمد.

آشوبی با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها و خبرنگاران در توسعه سلامت جامعه بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوی توانمند جامعه درمانی است.

وی با اشاره به افزایش بیماری قلبی و عروق در گیلان افزود: گیلان در بخش بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت جزو اول تا سوم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انجام حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ مورد آزمایش آب در این استان خبر داد و اضافه کرد: مراکز پیشگیری و غربالگری بیماری‌های شایع در گیلان افزایش یافته است.

آشوبی از نصب و راه اندازی ۴ دستگاه ام آر آی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های درمانی در گیلان مورد توجه است.

تعطیلی ۲ بیمارستان خصوصی در گیلان

وی با اشاره به بیماری‌های شایع در گیلان افزود: متناسب با بیماری‌های شایع در گیلان باید زیرساخت‌ها و تجهیزات درمانی فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ارائه اطلاعات درست به جامعه بیان کرد: روایت اول از جامعه سلامت گیلان با صداقت و شفاف انجام می‌شود.

آشوبی با بیان اینکه متولی سلامت مردم هستیم و در این بخش مسوولیم، گفت: گیلان در حوزه ارتقای سلامت جامعه گام‌های مهم برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستانی کردن کرونا کار اشتباه بود، افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا را کنترل کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی ۲ بیمارستان خصوصی در این استان خبر داد و بیان کرد: سلامت مردم خط قرمز علوم پزشکی است و در این حوزه با هیچ احدی تعارف نداریم.

آشوبی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: مردمی سازی حوزه سلامت در گیلان پیاده سازی می‌شود.

وی از کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان خبر داد و افزود: مشارکت مردم و خیرین در حوزه سلامت موجب ارتقای این بخش می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این استان قطب پیوند شمال کشور است، گفت: مرکز پیوند مجهز با مشارکت خیرین راه اندازی می‌شود.

آشوبی از پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان لاکان رشت خبر داد و بیان کرد: بیمارستان لاکان در سال جاری تجهیز می‌شود.

کد خبر 6084719

دیگر خبرها

  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است